Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
http://www.minbebis.com/gravidpaket.htmlMer gratisgrejor
Hoppas att det inte e någon fara Jenkis! Kram
statusen för mig:
Jag kommer att behöva injicirea järn direkt i blodet, Hur mycket och hur ofta återstår att se på fredag då jag ska träffa läkare och gynekolog.
Brösten, Har gått från 75 c till 80c! Mannen e mycket nöjd
Bebisrörelser utanför magen har jag känt i nästan en veckas tid nu, och precis som det är för er så beror det på hur jag ligger eller sitter Men det är helt underbart! Mannen lyckades känna första sparken i förrgår
Tack Irma!!
Villsågärna: mina försvann av sig själva. Dom var som värst i 1 vecka. Då blödde jag varje dag.
Villsågärna, ush stackars dig! Förstår att du måste blivit orolig! Skönt dock att det e över och att Bambi mår bra! Vet dom om blödningen kan ha med krocken att göra? Kram!
Villsågärna: Jobbigt med foglossning känner igen det där! kram
Själv har jag gått på semester och det ät lite projekt på g för vår del. Vi är på väg och ska kanske bygga hus och det tar mycket tid och planering! Hinner därför inte vara inne på FL. Så mycket! Hoppas att alla mår bra! O grattis till er som nyligen plussat
Hej alla underbara! Har njutit av sex veckors semester och är inne på sista dagarna nu. Vi håller på med husbyggarplaner fortfarande och det är väldigt mycket att göra!!! Hoppas alla mår bra och att era små liv magarna oxå gör det! Välkomna alla nya och grattis till er och stort grattis till er som redan fått barn!
Jag mår själv bra förutom lite lågt HB. Ligger på 103 och det spelar ingen roll hur mycket järn och b12 jag än tar.
Idag fick vi göra ett tillväxtultraljud för att se hur stor "Milo" är i och med att min son kom i vecka 35 och vägde 1,8.
Milo ligger lite under snittet och väger cirka 6,6 % mindre än "normala" bebisar i sin ålder men mår bra och sitter med rumpan ner förtillfället
Massa kramar till er alla! Kommer att bli mer aktiv nästa vecka då jag har dator igen!
Kramar!!!
Hej Gott folk! Får lite dåligt samvete av hur lite jag varit inne här! Men det har varit väldigt mycket med planerandet av husbygget och som det ser ut nu får vi kanske flytta in i maj 2015 Känns helt overkligt!
Jag e inne i vecka 32 nu.. och lillgrabben sparkar o har sig och har hicka lite då och då!
Jag mår dock inte så bra pga den dåliga sömnen på kvällarna! Jag är uppe minst 5 gånger per natt och är trött hela dagarna. Vet inte om det oxå kan ha med låga järnnivåerna att göra.. ska kontrollera dom nästa vecka igen för att se hur det utvecklats...
Jag kommer att få göra ett till tillväxtultraljud i vecka 34 för att se att lillen växer som han ska i och med att han sist var cirka 6 % mindre än snittet.
Nu ska jag försöka vara mer aktiv i tråden, när det inte är så mycket att göra längre
Vet inte om någon ens kommer ihåg mig i tråden! Har haft kapad epost konto och har därför inte kunnat komma in på FL, FB eller mail på väldigt länge, jag var med i början på tråden och blev gravid med en pojke :) Moses kom till världen den 20/10 2014!
Hej villsågärna :)! Och jag kommer ihåg dig med :) grattis till din Lovisa! så underbart. Ska kika in i tråden för barn