Lillebrorsfaster skrev 2014-03-12 08:28:16 följande:
Usch jag känner mig så negativ, tror inte att det kommer vara något där på VUL:et, och om det är det så känns det ändå som att det kommer bli ett missfall.. Det är så tråkigt att känna så här. Känns som att ni alla är så positiva, önskar jag kunde känna lite mer så - hur gör ni? Hur lyckas ni? Blir iaf lite peppad av att gå in här, och skrattar gott åt alla cravings.. Men jag tänker hela tiden att förr eller senare så "skiter det sig" - har så svårt att se framför mig att det faktiskt ska - någon gång förhoppningsvis - resultera i ett barn!? Ursäkta om jag drar ner er. Men känns lite hopplöst, plus att jag inte känner något i brösten idag, har jag gjort sen insättning, men idag är det borta....
Känner så igen mig. Sådär kände jag i flera år. Det är inte konstigt alls om ni har jobbiga saker i bagaget som missfall. När jag blev gravid med dottern (efter fem års kämpande) vågade vi inte berätta för nån förrän i v 14 efter kub-ultraljudet. Hade så dåliga erfarenheter sen tidigare. Och slappnade av och njöt gjorde vi inte förrän efter RUL:et. Håller tummarna för er!!! Stor kram