johjen skrev 2014-03-11 14:37:06 följande:
Jag äter ALDRIG produkter av vitt mjöl men det är typ det ENDA jag kan äta nu.. varför är det så? Har ett paket Digestivekex stående vid sängen och måste ta ett kex på natten när jag vaknar och innan jag går upp ur sängen. Till frukost blir det ju fil men kan inte äta musli eller granola till som jag brukar. Måste äta en macka på fm typ en thekaka med ost eller leverpastej och till lunch är det gärna vanlig pasta, vitt ris med någon sås, idag blev det lite chilli con carne. Till det extremt lite grönsaker, brukar äta halva tallriken med grönskare förr! Och så måste jag ha en macka på vitt bröd på eftermiddagen och så sippar jag ju på en burk cola under dagen.. På kvällen blir det digestive igen eller ännu hellter smörgåsrån med bara bregott i lager på lager! Det har jag inte ätit sedan jag var barn! Lösgodis var en hit igår.. Hoppas man inte befäster dessa osunda vanor utan börjar äta normal snart igen!
Jag tror att viss mat är det enda som funkar när man är illamående. Kan ju inte vara nån slump att vi alla äter junkfood
Så nog bara gilla läget! Jag levde på varma mackor med dottern i fyra veckor och det fick över sen
Enda bieffekten är att jag hade lite svårt för det efteråt men det skadar ju inte. Är ju mat man kan leva utan!! Kram