Pluttemor skrev 2014-03-08 10:58:00 följande:
Jag mår bra tack, alla fall nu illamåendet var som värst mellan vecka 5-7 men sen har det gett sig. Jag e dock fortfarande ganska nojig över vad jag äter. Kan inte äta kyckling och kött. Köttfärs går bra i vissa sammanhang och vissa kötträtter men annars tycker jag att det e sunket. Socker e oxå lite svårt. Hade lite bruna flytningar ett tag som oroade mig och som jag ibland får i mindre mängder, men jag fick se bönan i vecka 7+0 och då såg allt bra ut. Är dock extremt trött. Somnar i stort sätt före kl 9 alla kvällar Brösten är dock det som hela tiden påminner mig om att jag e gravid, och när dom inte ömmar en dag eller några timmar så blir jag västligt nojig Men jag försöker att tänka positivt
Va skönt att du mår bra och inte så illa längre! Skönt med ultraljud också
är ju vanligt med blödningar och der behöver ju inte vara nån fara alls men alltid skönt att se bönan för att vara säker! Jag mår också bättre sen nån dag men har dålig matlust och äter en masa konstiga saker jag inte gillar i vanliga fall. Typ färdiglagad micromat. Kan inte äta lagad mat på kvällen heller men fil och smörgås går bra så bara att gilla läget
Somnade också innan 21 på kvällarna till för några dagar sen. Hoppas inte det är nån fara. Vet att moderkakan börjar ta över nu snart och då brukar tröttheten ge sig. Så var det sist iaf. Man får försöka lita på att man är gravid tills motsatsen bevisats även om oron kommer ibland. Kram