Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Eller hur!! Vi har också två men bara kombin vi använder på längre resor och som vi oftast kör dottern i. Numera är det ju även paraplyvagn som gäller för det mesta och den tar ju ingen plats alls!!
Hoppas ni har det bra i värmen såhär på kvällskvisten. Här är det supervarmt inne och så fort man stänger till lite för att gå och lägga sig drar termometern upp igen på 27 grader...
Blir lite nervös då jag under sen em/kväll haft ont i magen. Det började med att jag tog en promenad runt kvarteret och det kändes som det tryckte på där bak. Typ som utdrivningsskedet fast naturligtvis MYCKET mindre. Tänkte att det kanske var luft som satt sig på tvären längst ned i tarmen eller något. Men se ville det inte gå över (bara om jag är helt stilla) och av värmen svullnade tydligen vissa ädlare delar upp, vilket förmodligen skapade något skav och pytte, pytte, pytte lite blod på pappret. Kollade och det kom inte inifrån i alla fall (som tur var).
Hoppas det är bättre i morgon och att mina symptom bara beror på tillväxt eller något. Bebis rör sig fint i alla fall och verkar som vanligt.
Sov så gott!