-
Ja, de är populära som skötväskor. Finns olika färger och mönster. Bara köpa till skötbädd. Absolut det bästa budgettipset som dessutom är snyggt!lisa första försöket skrev 2014-05-24 13:52:52 följande:Köpte en enkel snygg svart väska på Stadium för 99 pengar perfekt som skötväska att ha i början samt att maken vägrar gå runt med en från littlephant som jag vill ha .
-
Senaste två dagarna har det känts mycket i ligamenten/magmusklerna bak mot ryggen bara av att jag står eller går. Framförallt framåt kvällarna. Dessutom tycker jag magen har vuxit jättemycket bara på en vecka. Känns som att skinnet skall sprängas
Magen har verkligen vuxit uppåt och snart kan nog mina bröst vila på den när jag sitter ner. Har inga hängbröst heller. Sambon är helt fascinerad.
Snart får jag köpa gördel som stöttar upp lite
Annars är det toppen här! -
Fick mitt moderskapsintyg av BM häromdagen. Det kändes stort och häftigt!
-
Lycka till!Pluttemor skrev 2014-05-26 11:41:54 följande:RUL idag!! nervositeten växer!!
Det går super skall du se! -
Då stämde bikarbonattestet på dig dåPluttemor skrev 2014-05-26 18:50:40 följande:Hej alla! Allt gick bra och vi väntar en liten gosse precis så som jag misstänkte
Stort grattis! -
Idag har vi små smått börjat rensat lite så att vi kan använda ett av våra "kontor" som barnrum. Nu skall vi samsas om en arbetsplats, så det blev en del att sortera och flytta dit eller till källaren.
Jag har stickat klart mössan. Försökte ta en bild på den när jag hade handen i som "huvud", men den blev inte så bra så jag får nog strunta i att lägga upp den Annars undrar ni nog vad jag tänker klä på mitt barn. Den blev dock väldigt bra i verkligenheten. Kul!
Funderar på om jag skall göra matchande raggsockor med. Har en bra beskrivning på två stickor, precis som mössan också är gjort på. -
JaaaPluttemor skrev 2014-05-26 19:51:05 följande:Tack alla! Lägger in bilder imorgon
-
Det är jättevanligt att migränen blir värre/oftare när man blir gravid. Det brukar hålla i till v. 16 ca. Sen brukar det bli tvärt om så att resterande graviditet är man besvärsfri (typ).Sillavi skrev 2014-05-27 11:12:06 följande:Någon som har migrän nu under grav? Brukar inte ha det men nu får jag det rätt ofta.
-
Intressant! Har du också kissat på bikarbonat? Vore kul om du kunde göra det när du vet könet, så ser vi om det stämmer för dig med.Lyckostjärna skrev 2014-05-26 22:15:50 följande:Wow grattis pluttemor till en underbar pojke! Får se vad vi väntar imorgon vi ska dit på RUL kl 10! Så nervös! Kram och lycka till ni andra som har RUL i veckan också!!!
-
Lycka till alla som har RUL idag och de närmaste dagarna!!!!!