• Kelsson1

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

lelle75: När dottern var liten o jag satt hela dagarna i soffan med henne så hade jag TV:n på med rätt hög volym (läs lagom, inte så att man inte hörde sig själv tänka ) just för att hon skulle vänja sig vid ljud och inte vara så känslig. Fungerade bra här

lisodan: Växtvärk känns exakt som mensvärk och ett av de tidiga graviditetssymptomen är just att det känns som om mensen ska komma vilken sekund som helst. 

Jag skulle kommentera så mycket mer men minns inte längre vad

• Kelsson1

VSG: Så är det, även om dottern klarar av ljud så vaknar hon av plötsliga ljud så skramla med disken har aldrig varit en hit

• Kelsson1

Bell: Härligt

Lokattis: Tråkigt med järn jag hoppas kunna slippa mår tillräckligt illa utan de.

Sunlight: Finns i trådstarten.

• Kelsson1

Lokattis: Ja mår lite bättre under förmiddagar nu kan jobba 50% men eftermiddagar och kvällar mår jag fortfarande väldigt illa och är fast i soffan. Men känner mig levande på ett helt annat sätt nu när jag får det sociala från jobbet

• Kelsson1

Blomman: Vad bra du är på att sy!
    Jag kommer inte att vaccinera mig, är lite överkänslig mot ägg och de flesta vacciner tas fram just med ägg så vågar inte ta risken att bli dålig på grund av att jag inte tål ägg

Ego: Kände sparkar för första gången igår! Som jag har längtat!

• Kelsson1

Bell: Läste den inför förlossning av dottern (eller åtminstone början av den ) kanske dags att ta fram den o skumma igenom inför juni

• Kelsson1

Bell13: Vi kommer att välja Danderyd igen, är mest orolig för att Sophia inte har akutsjukvård o händer någonting vill jag absolut ha det i närheten. Men har annars hört bra saker om Sophia.

Lokattis: Vad roligt men han kommer hem efter helgen o kan känna då

• Kelsson1

Blomman701: Jag halkade och slog mig så illa i förra veckan att jag går med gips nu men ingen fara med bebis (hamnade ju på rumpan o tog emot med handen). Hade nog varit mer nojjig om jag hade slagit i magen (inte säkert att bebis hade tagit skada då heller men hade nojjat mer).

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015