• Lyckostjärna

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Tusa! Hur gick det för dig idag? Jag har tänkt på dig och hållt tummarna hela dagen!!!

• Lyckostjärna

Tusa! En tröst är att alla barn växer olika fort i början därför gör man inga ul innan vecka 10 i vanlig graviditet för att det inte finns några rätt eller fel hur stora foster SKA vara! Jag har en son som snart är 12 och han var väldigt liten innan vecka 10 syntes knappt som min BM sa och det var en vanlig graviditet ingen IVF och han föddes 8 dagar för tidigt och var perfekt 3500 g och 51 cm lång helt frisk! Min BM sa att alla barn är individuella och har sina snabba och långsamma växtperioder! Därför rekommenderar dom inga tidiga ul för att slippa skapa oro! Vänta du 12 dagar så har din bebis vuxit ikapp! Jag tror på ditt hjärta!! Tänk positiva tankar!!! Kramar

• Lyckostjärna

Lisodan vi har kämpat i 3,5 och förstår dig absolut då vi fick utomkvedshavandeskap förra IVF då var vi färdiga med det här sa vi! Vi grät mycket och pratade! Nu är vi här gravida trodde jag aldrig i oktober! Ge aldrig upp nästa gång är det eran tur! Tänker på er mycket!!! Kramar

• Lyckostjärna

Linblå! Det är inte vanligt att förlora en tvilling när man sett ett hjärta slå! Så länge du inte blöder är det ingen fara!! Var inte orolig njut av graviditeten nu! Jag njuter och tänker göra det varje dag tills motsatsen bevisas

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015