• lisodan

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Pluttemor skrev 2014-03-02 14:07:56 följande:
    Illamåendet e hemskt idag, men på samma gång ganska underbart att ha den känslan!? Konstigt att tycka så va?

Mycket märkligt, eller hur.
  • lisodan

Går in i vecka 8 idag. I morgon är det ultraljud för oss....Svårt att tänka på annat....Solig

• lisodan

Hjälp! Upptäckte för några timmar sen blod på pappret jag slängt i toaletten. Sen lite rosa när jag torkade igen och några droppar på en binda jag satte på mig. Och de sista 3 timmarna har det inte kommit något mer men har kanske lite molvärk. (Vilket jag visserligen haft av o till i flera veckor). Känns som detta kommer skita sig.:( Nu vill jag knappt göra ultraljud imorgon. Vill inte få dåliga nyheter.

• lisodan

Men tack för alla lyckönskningar och grattis inför ultraljud imorgon. :) Såg det nu efter jag skrivit.

• lisodan

Men tack för alla lyckönskningar och grattis inför ultraljud imorgon. :) Såg det nu efter jag skrivit.

• lisodan

Vaknar mitt i natten. Orolig. Inget mer blod, men heller inga symptom. Har annars kännt en bakiskänsla, lite illamående och ömma bröst sen pluss, när jag vaknat. Nu känns det typ inget. Bara lite molvärk. Känns inte alls bra. Kommer gå med tunga steg till VUL imorgon. : -( Fan, så här skulle det inte vara. Hade börjat tro på det här. Fan, fan, fan!

• lisodan

Tack för uppmuntrande ord. Men nu är det bara att vänta och se vad som händer idag. Snälla stanna lilla Mini!

• lisodan
    Thesse86 skrev 2014-03-04 08:23:14 följande:
    Titta vad som hände imorse!!! Kan inte fatta att det är sant!!! Går inte att beskriva de känslor som går i genom kroppen :D Helt sjukt men ändå så sjukt underbart :D

Svagt streck, men ändå tydligt :) Vi är ju på dag ÄP +15 idag :)

Grattis! Härligt!
  • lisodan
    Pluttemor skrev 2014-03-04 09:25:35 följande:
    Lisodan när har du ditt VUL? Kram

Kl 13.30.
  • lisodan

Gick precis som jag befarat sen blödningen igår och försvunna symptom. Åt helvete! Fostret var bara 45 mm och det fanns inget tickande hjärta. Dog nog för några dagar sedan. Är så otroligt ledsen. Vet inte hur vi ska gå vidare. Bara ett i frysen. Snart 39 år.: -( Fattar inte hur orättvist livet får vara ibland. Gråter, gråter och gråter....Hoppas verkligen det går bättre för er andra!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015