• tusa

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Hejsan och grattis till alla er nyplussade!! SkålPlus

Jag hoppas få kunna hoppa in här nästa vecka, är ruvare på embryodag 9 idag.

Hoppas ni kan hjälpa med lite svar, ni med facit i hand, så att säga Cool

Jag undrar på vilken embryodag (antal dagar efter ÄP menar jag, E åldern är ju eg. dagen efter..) ni fick antydan till plus första gången och undrar åxå om alla ni som plussat hade något symptom under ruvartiden, eller om någon som inte känt minsta stick i livmodern ändå plussat? 

• tusa
    Pluttemor skrev 2014-02-14 14:27:24 följande:
    började känna vid RD 3-4, brösten började ömma och jag fick ganska mycket mensvärk!  
    Ok, men hade du inte ömma bröst före pga sprutorna/lutinus? Ovitrellen gjorde att mina fullkomligen exploderade! Obestämd

Hur många dagar efter ÄP hade du RD 4?
  • tusa

Pluttemor: Tack för dina erfarenheter Glad Jag vill gärna jämföra, det hjälper mig. Tack för tummarna {#emotions_dlg.flower} 

• tusa
    johjen skrev 2014-02-14 16:15:49 följande:
    Plussade med Clearblue digitalt på Ruvdag 10 men väldigt svagt med stickor, såg knappt något förrän TD som var 5 dagar senare på ruvdag 16. Inga dirkerta symptom, tror de mesta berodde på progestronet.
    Kände du alls nånting i livmodern? Hur många dagar efter ÄP plussade du alltså?
  • tusa
    Jenkis skrev 2014-02-14 16:52:55 följande:
    Tusa!

Kolla mitt inlägg i denna tråd #43

Där har jag beskrivit min väg till pluset.
    Oki! Glad
  • tusa

Tack, tack hörrni! {#emotions_dlg.flower} Får väl se om jag få komma hit på riktigt nästa vecka! Cool

Stort Grattis till er alla igen Solig

• tusa

Hej hallåj alla kändisar och okändisar!

Plus igår för mig på BIM -1, och är fortfarande i chock Skrattande 

Första IVFn, 2st blasto, ET 10/2.
    1 son, född -00 och en bonus född -04
    Bor i Norrbotten, i "Byn" 
    Svetsare, 36,5år

(Moolie din tekniknörd Tungan ute, kan du inte appa och kolla upp mitt BF?? Cool...för det går väl?)

• tusa
    Moolie skrev 2014-02-19 09:45:11 följande:
    Då måste jag veta när du hade mens sist! :D Ferring-wheel behöver veta det för att räkna! ;) 
    Cool Hmm, hur blir det då? 2v före ÄP/ÄL, va? 

Måste väl bli 22/1?
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015