Jag vill bara att alla moralkärringar som skriver här och hoppar på mig personligen för att jag uttryckte mig illa inte är ett dugg bättre själva, vissa av er skriver riktigt hemska saker och ni är förmodligen föräldrar, hoppas inte att ni lär era barn att säga till folk hur de skall bete sig när de är elaka själva.
Jag hänger på familjeliv och vem som helst får hänga på familjeliv, det handlar inte bara om barn här. Om ni provat ha sex, jobba och ha husdjur & hem (det kan man ha utan barn har jag märkt) så finns det massa fina forum för det och ingenting säger att man inte får vara här utan barn.
Som någon annan skrev ni hoppar på mig för att jag hatar barn och föräldrar som inte beter sig i samhället, men många forum där föräldrar/personer skriver att de hatar sin svärmor, sin partners barn som han har med någon annan, som hatar homosexuella som får adoptera m.m där får man "styrkekramar" men skriver man att man hatar barn blir man lynchad. Tänk er för, ni verkar inte så smarta många av er här.