• Längta

IVF under 2014

Supers skrev 2014-03-14 19:42:10 följande:
    Så då är du ruvare nu? 1 är bättre än 0 :)

Ja precis. :) hoppas de håller sig :)
  • Längta
    Supers skrev 2014-03-14 21:28:40 följande:
    Vi håller tummarna :) RD 9 här.....ännu finns hoppet om ett plus. Ha det gott :)

Håller tummarna på plusset :) Bara på dag 2 ja :):)
  • Längta

Jag e på rd4. Och e riktigt blödig och känslig. Gråter åt de mesta.. Normalt lr?

• Längta

Haha jäkla autocorrect... Rövardotter.. Haha Undrar ju såklart om man räknar ruvardag 1 från det att dom sätter tillbaka ägget. ?

• Längta
    Supers skrev 2014-03-17 13:48:46 följande:
    Ruvdag 1 =dagen efter tror jag.

Är de dagen efter??? Trodde de var samma dag för de e ju då man börjar ruva Liksom.
  • Längta
    Supers skrev 2014-03-17 16:51:01 följande:
    Ja fast o andra sidan blir det ku ingen "hel" ruvdag..eller..jag är inte säker. Jag räknade ifrån torsdan dan efter. ..insättnings läkarn sa efteråt testdag dag 15.. Fortfarande ingen mens men lite smådropp av brunaktiga flytningar. Inga symptomer what so ever. .kan inte mens skiten komma nu om jag ändå inte är gravid!! Suck...

Har du testat idag?
  • Längta
    Supers skrev 2014-03-17 17:15:05 följande:
    Nej..har bara 1 test kvar hemma..så jag håller nog mig till torsdag. ..mensen kommer säkert på torsdag bara därför ;)

Håller tummarna att mensen inte kommer utan att du får ett plus :)
  • Längta
    zinnia skrev 2014-03-17 17:40:18 följande:
    Hahaha! Jag trodde bara att du spexade lite.. :) Dagen efter är RD1 har jag också fått lära mig..

Haha nä de var autocorrect på telefon.. Haha Jaha.. Men då må ja räkna om lite :)
  • Längta

Skulle tjuvtesta nu på Morgonen men tji fick ja för de... Testat hade råkat bli kvarglömt i bilen i handskfacket sen den 14 då vi for hem från Umeå. Tog in de igår kväll. Ja fick inget kontrollstreck och knappt ngt som syntes på testrutan heller.. Kan de bero på att de har legat där lite kallt och varmt osv att de inte funka?

Svar på tråden IVF under 2014