• Längta

IVF under 2014

Supers skrev 2014-03-11 06:32:00 följande:
    Lycka till Längta :)

Fy fasen så nervös ja e nu. :/ .ska va på sjukhuset om en timma. :):)
  • Längta

Ja måste ju börja me och säga att var tusan inte smärtfritt. Fy sjutton, inget jag vill göra igen. Äggplocket klart iaf. :) 28 äggblåsor.. får vet hur många ägg de blev om ett tag. Början äntligen känna mig bättre. Men kändes som de vart ett världskrig i muttan ett tag. Men ser de ljusa i de hela, hoppas de e värt de. De e för en fin sak. :)

• Längta
    Supers skrev 2014-03-11 14:28:17 följande:
    Längta: Det var ju mga ägg :) hoppas att mga blir befruktade. Nä fiue äggplocket var ingen höjdare må jag säga. Ruvdag 6....tiden går sakta. Igår molade och stack det rätt mkt. Idag lite till ifrån. ... vågar inte hoppas för mkt....

Jo d hoppas vi på :) Håller tummarna för er :)
  • Längta

Jag var på Apoteket nu ikväll och handla microlax, har inte fått gått på toa sen äggplocket.. Riktigt oskönt, men Gud så värt de nu i efterhand. Slipper ont i magen.

• Längta

2 dagar efter äggplock och fortfarande sån sjuk känsla av träningsvärk i magen?? E d normalt???

• Längta
    Moolie skrev 2014-03-13 14:31:12 följande:
    Väldigt normalt! Jag kände det i ungefär fem dagar.... Mer eller mindre...

Oki va bra och veta,. Tänkte så inget e galet då..
  • Längta
    Moolie skrev 2014-03-13 15:54:55 följande:
    Ingen fara alls! :) Tänk på att ringa om det blir olidliga eller kraftiga smärtor bara! Du ska inte ha för ont! :)

Ska dit imorrn så får förklara då.. De har ju ändå blivit bättre sen tisdags men d e som världens träningsvärk bara.
  • Längta

8 befruktade, 3 felbefruktade som dom kasserade, 4 kanske till frysen. 3 hade stannat av lite i utvecklingen. Så 1 till frysen iaf. :):)

• Längta
    Moolie skrev 2014-03-14 15:11:57 följande:
    Åh vilken tur! En är alltid något eller hur? Vi fick med en till frysen. Och de sa att vi skulle vara glada för det. Många får ju inte ens det! :)

Ja precis :):) jag e glad iaf :)
Svar på tråden IVF under 2014