• Supers

IVF under 2014

Härligt Längta :)

Vi har gjort ett frysförsk i min naturliga cykel. Herregu gjort detta 2 ggr och jag är fortf helt lost haha.

Fick en dipp idag..vaknadr gråtandes och tror inte att ägget fäst sig..:( bara en känsla som kom. Har inga symptomer...ok lite stickningar emellanåt o lite molvärk....

RD 4...visst tidigt men man känner ju sin kropp...eller gör man? Mga tankar ...nånå det får visa sig.

• Supers
    PlinaB77 skrev 2014-03-10 08:28:50 följande:
    Va, härligt! Nu är du igång Skrattande

Hade även jag en liten dipp igårkväll, fick sån molvärk i mensmagen. Vet ju att man får det och att man "ska" ha det även om man är gravid. Men det är så obehagligt! Är på Rd 6 idag och har haft lite känningar som ilningar i brösten, ömma äggstockar.  
    9 dagar till testdag och uträknad BIM på fredag! Usch, hoppas veckan går fort! 
    Efter ett tag här på FL så har jag läst om så olika varianter på ruvartiden och hur man reagerar och symtom. Det är verkligen så olika hur man mår, reagerar och vilka symtom man får och inte får. Det känns skönt att veta. 
    Super, du får skriva av dig din oro här. Vi får ta en dag i taget! Hur mår du idag?

Nä man vet ju inte alla känner olika vissa känner döö mkt o vissa nada. Man blir lätt lite koko under ruvartiden.
    Jag mår ok...känner varekn bu el bä idag..vill mest bara att tiden skall gå fort ....

Ja familljeliv o alla goa människor har hjälpt en mkt under åren.

Kramis

• Supers

Längta: Det var ju mga ägg :) hoppas att mga blir befruktade.

Nä fiue äggplocket var ingen höjdare må jag säga.

Ruvdag 6....tiden går sakta. Igår molade och stack det rätt mkt. Idag lite till ifrån. ... vågar inte hoppas för mkt....

• Supers

PlinaB77: va fan då :( njae nu känner jag mest bara av min cysta på vänster sida. ..hoff jobbigt man vet varken ut eller in. Vissa kan ju få nidblödningar. Jag har haft en lite brännande känsla i magen... o de senaste 2 ggr har det inte varit ngt positivt...jaja ska int spekulera ;)

• Supers
    PlinaB77 skrev 2014-03-12 09:13:36 följande:
    zinnia-skönt att det lugnat sig för dig! Har du kunnat gå till jobbet idag?

Allt kändes så hopplöst igår kväll så grät en skvätt och blev tröstad av min man! Det kom rätt mycket mer brunt senare på em/kvällen och hade "menskänningar" men sen bara slutade det och det onda försvann!! Har aldrig haft en nidblödning innan. Har haft ett x och varit gravid på en av våra 6 IVF-försök, men aldrig haft nidböldning. 
    Men det känns nästan som att det skulle varit det som kom igår, tycker att det var relativt mycket!?! 
    Nu ingenting, bara värk i ljumskar, svank och ner i låren. 

Hur går det för alla andra tjejer? Vart är ni i alla era processer? 
    Kram på er och ha en fin dag!

Ja vette fan..idag känner jag inget förutom att jag är jävligt känslig började nästan gråta efter ett jobbigt samtal på jobbet. Är det PMS el är det gravid hormoner. Trött som en gris är jag oxå.
    Men inga sticknigar eller molvärk idag inte.

Var på toa nyss och var 100 på att där kom tanten...men nää vanliga flytningar...hmmm. ja skumt värre.
    Jobbig väntan...att man blir schizo ;)
  • Supers
    Moolie skrev 2014-03-12 16:32:41 följande:
    Var på ultraljud idag... 8+2. Inget hjärtljud... Återkontroll till en överläkare den 24e... Vi hoppas på det bästa... Men det ser inte bra ut... Missed abortion heter det tydligen på "internet språk". Bara upp i sadeln igen...

Hoppas hoppas....stor kram så länge.!!
Svar på tråden IVF under 2014