IVF under 2014
Då ligger man här i den sexiga outfiten o väntar på sahlgrenska ;) Nu håller vi tummar och tår att lill fröt vill stanna.
Då ligger man här i den sexiga outfiten o väntar på sahlgrenska ;) Nu håller vi tummar och tår att lill fröt vill stanna.
Så då är jag ruvare ;) Lång väntan idag men tillslut fick vi komma in. 5 st till frysen :) och ett är inne nu. Gud nu hoppas jag verkligen att detta går vägen. ...
[quote=73360534][quote-nick]hemljuvahem skrev 2014-06-02 15:30:43 följande:[/quote-nick]Blev ruvare idag; en blasto till mig och 3 till frysen. Fanns några (antal?) ägg som skulle odlas till imorgon för att se om dem gick till frysen med :)Grattis till oss.. nu är det några dagar kvar tills vi blir visare ^^
Åh grattis :) Ruvdag 1 har snart passerat känner inte så mkt lite hugg o stick. Brösten har vart ömma i nga veckor. Lycka till nu :)
Starshaped: Började spraya 30 april, sprutorna började jag med 14 maj, hade äp 30 maj och insättning 1 juni. Nu fick ju jag ta sprutorna nga extra dagar då ägg blåsorna inte växt tills ordentligt. Tycker nog ruvningen är värst. .medicineringen den flyter på men nu går man o väntar o känner efter osv. Gäller att försöka va positiv vilket inte är så lätt varje dag.
Det kommer gå superbra ska du se.