• Supers

IVF under 2014

[quote=73412031][quote-nick]hemljuvahem skrev 2014-06-09 22:03:34 följande:[/quote-nick]Usch.. mensvärk på RD6(7) BIM på onsdag.

Jag har redan tagit ut mensen i förskott..bara för att göra sorgeprocessen lättare :S[/quote

Hoppas inte....hoppas det är ägget som fäster sig!! Rd 9 och har noll symptom :/ däremot en visdomstand som bråkar o värker utav helvette!! Håller tummarna för oss båda kram kram

• Supers
    Lokattis skrev 2014-06-10 21:03:21 följande:
    Hur går det med tanden, Supers?

Bättre idag..men fy fan vad ont jag hade igår. Hoppas den slutar växa nu ;) Den kan ju hålla på fram o tebax rätt länge...vi får hoppas smärtan inte blir för stor.
  • Supers

Tjuvtestade idag rd 10 och som jag förväntade mig var det negativt inte ens en liiiten liiten uns till ett andra streck. Vet att jag testar nga dar för tidigt men......fortsättning följer nada symptom osv...

• Supers

Lokattis: Tack..vet att jag inte ska ta ut nått i förskott..än är inte mensen här. ..men fy vad ledsen jag är. .gråtit typ hela morgonen :/

• Supers
    Lokattis skrev 2014-06-11 10:29:11 följande:
    Usch, jag förstår hur det känns... Helt omöjligt att hålla tankarna på rätt bana hela tiden. Du vet ju att det är tidigt, allt kan fortfarande hända men jag vet hur svårt det är att hålla fast vid logiken i en situation som denna. Hoppas det känns bättre snart. Kraaaam!

Tack så mycket :) Kraaam
  • Supers
    hemljuvahem skrev 2014-06-11 14:50:07 följande:
    Har testat 2 streck nu 3 dagar i rad men inte velat ta ut segern i förskott..

Jag har köpt extra känsliga som mäter redan vid 10hcg istället för vanliga 50. Nu är jag lite sådär eftersom jag egentligen har BIM då idag så det borde ju vara starkare... hade absolut inte synts på ett vanligt test.

Vilken RD blir din testdag på?

Vi får aldrig tappa hoppet förrens mensen är ett faktum.. OK

Åh du fick ju 2 streck i allafall.... inget sånt för mig. RD 10 idag. ...TD på måndag....vad kör ni för tester? Jag köpte små stickor ifrån testlagret o har Clearblue till TD.
  • Supers
    hemljuvahem skrev 2014-06-11 15:20:01 följande:
    Mina är somsagt väldigt känsliga som mäter vid 10 istället för 50...så allt kan hända.

Jag har köpt något billigt skit på Tradera.

Med Testlagrets, CB eller dyligt hade jag inte fått 2.

Ok läste att rfsu tester är väldigt känsliga. Haft lite mens liknande symptomer idag :(

Usch känner mig bara ledsen. ..men men ingen mens än bara vänta.
  • Supers

[quote=73423166][quote-nick]hemljuvahem skrev 2014-06-11 15:59:41 följande:[/quote-nick]Har också haft mensvärk nu i 2-3 dagar, mest kvällstid.

Kan vara tecken på en livmoder som växer.

Hade så med dottern också, tidigt.

Tror RFSU mäter 25 

Ok hittade nga som var extra känsliga ska kolla..värt o testa.

• Supers

Rd 11 o test visar fortfarande negativt.....ena bröstet ömmar igen och lite "mensvärk"....mens el bebis ..vettd fan. Ska se om jag får tag på de känsligare testen idag...

• Supers
    Lokattis skrev 2014-06-12 07:15:26 följande:
    När brukar mensen komma i vanliga fall? När jag plussade hade jag också mensvärk men den kom aldrig. Fick ett par bruna spottings men det var allt. Enda saken, såhär i efterhand, var att mina bröst inte ömmade på "rätt" ställen då. Vid mens brukar de ömma på undersidorna, men vid plusset var det överallt annars men inte på undersidorna... Som sagt, helt omöjligt att känna i förväg för mig. Men runt BIM dök det upp en skum känsla i magen och den höll sedan i sig till för ett par veckor sedan. Håller fortfarande tummarna

Mensen skulle ha kommit i måndags men den kan ju bli lite störd av alla hormoner. Har inte haft nga spottings än...de andra ggr har mensen dykt upp lite olika, ena ggn på dag 11 andra på 14 osv :/

Nu var jag öm på ovansidan men bara på ett bröst ;)

Ja vi får se....har tyvärr ingen känsla i magen förutom lite mensvärk till o från. Tack för tumhållningen :)
Svar på tråden IVF under 2014