• indiemorsa

Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?

Hej allihopa!

Är en tjej på 28 år som är föräldraledig med mitt andra barn som föddes nu i januari, har även en son på 20 månader. Är så himla sugen på att träffa lite nya kompisar nu i år och slänger därför ut en förfrågan här! :)

Jag skulle tycka det vore roligt att träffas och kanske ha bokklubb, eller varför inte gå på bio nån gång i månaden (och gå ut och äta eller ta en öl innan..:)), eller helt enkelt kanske träffas och gå lite promenader i Sthlm, passa på att gå på museum på vardagar när det inte är fullt med folk...:) Jag är öppen för det mesta med andra ord!

Nån som vill haka på? :) Skriv här i tråden eller skicka meddelande!

Kram Rebecca
  • Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?
  • dlra

Här har det varit kaos med magsjuka, som även lillasyster fick, så vi fick åka in med henne och hon fick dropp :( 4 veckor gammal liksom, ursch! Var så hemskt att se henne så

dålig. Nu har hon återhämtat sig jättebra och jag känner äntligen igen henne.

Ang nästa onsdag så fyller min son 2 år, så då blir det fest så kan tyvärr inte ses då :/

• pluppan

Någon som vill hitta på något, en promenad eller så på tisdag eftermiddag?

• indiemorsa

nej men usch vad läskigt att hon blev inlagd! Vad skönt att hon mår bättre nu!

Jag kan tänka mig något imorgon, hämtar storebror på dagis vid 15 men innan dess är jag gärna på nåt, pluppan! :)

• pluppan

Tyvärr kan jag kanske inte imorgon ( storebror är hemma från dagis idag o blir nog hemma imorgon oxå. Sabla dagis-baciller.

• sillap82

Hej allihopa får jag följa med er på nästa date? jag har 2 barn som går på dagis, men ingen liten bebis. Är hemma ett tag nu och har lite tråkigt på dagarna och vill lära gärna känna lite mammor i stockholm vad säger ni?

• indiemorsa

okej pluppan, får bli en annan gång! 
    Självklart sillap82 får du hänga på!

Den här veckan verkar lite bökig för de flesta, vad sägs om att vi tar antingen tisdag eller torsdag nästa vecka? Fika kanske och nån promenad?

• dlra

Träffas gärna på torsdag nästa vecka på förmiddagen, har bvc på eftermiddan, då är sambon ledig också och kan ta sonen isådanafall :) hoppas vi alla kan då! Vore så kul!

• sillap82

Hej jag är med på allt, nu är de så att min ena son har vattkoppor, så risken att den andra blir sjuk lagom till han är frisk är ju stor, annars följer jag med så fort han är frisk vi har haft sjukdomar här de senaste 7 veckorna!!!! blir snart galen  förresten kan jag lägga till dig Rebecca på Facebook vilken bild visar du så jag tar rätt?Glad

• Minnis85

Hej! Torsdag nästa vecka passar bra för mig också! Ska vi köra på fiket som Pluppan föreslog på Drottninggatan?

Förresten Rebecca - grattis till våra tjejer som fyller två månader idag! :)

• indiemorsa

Men härligt då kör vi torsdag nästa vecka!
    Min omslagsbild på facebook är min son med en ballong och jag själv är brunett om ni har lite problem med att hitta mig..haha

Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?