• indiemorsa

Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?

Hej allihopa!

Är en tjej på 28 år som är föräldraledig med mitt andra barn som föddes nu i januari, har även en son på 20 månader. Är så himla sugen på att träffa lite nya kompisar nu i år och slänger därför ut en förfrågan här! :)

Jag skulle tycka det vore roligt att träffas och kanske ha bokklubb, eller varför inte gå på bio nån gång i månaden (och gå ut och äta eller ta en öl innan..:)), eller helt enkelt kanske träffas och gå lite promenader i Sthlm, passa på att gå på museum på vardagar när det inte är fullt med folk...:) Jag är öppen för det mesta med andra ord!

Nån som vill haka på? :) Skriv här i tråden eller skicka meddelande!

Kram Rebecca
  • Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?
  • indiemorsa

Fika låter jättekul! Onsdag nästa vecka funkar för mig också!
    Hoppas det gick bra själv med båda barnen, det kan ju lätt bli lite kaotiskt där i början...;)

• pluppan

Onsdag nästa vecka funkar för mig oxå.
    Vad sägs om tex fika på Hurtigs på Fridhemsplan eller Hurtigs på Drottninggatan? Båda är barnvagnsvänliga.

• dlra

Kan också onsdag! För mig spelar det ingen roll vart vi fikar, om ni vill så är ni välkomna hit ialf :)

• indiemorsa

Men ska vi säga på onsdag nästa vecka hemma hos dig cecilia om det fortfarande går bra?
    Jag tänkte skapa en grupp på Facebook, kanske lite lättare att prata där? Kan dock inte skapa en grupp utan medlemmar i den så om ni vill får ni gärna lägga till mig som kompis där så skapar jag en grupp, jag heter Rebecca Sandahl.

Trevlig söndag på er, här sover bägge barnen nu så nu är det soffan som gäller!

• dlra

Hej tjejer :) tyvärr är min son sjuk i maginfluensa, han är säkert frisk imorgon, men för allas skull ska jag nog hålla mig borta från er och bebbarna på onsdag vad vi än väljer att göra så att inte ni också blir sjuka.

Jag har tyvärr inte facebook, det enda jag har är typ instagram haha. Men byter gärna nummer med er nästa gång vi ses :)

• pluppan

Pratar vi onsdag denna vecka eller nästa vecka? För mig passar nästa onsdag lite bättre så hinner lilltjejen, som numera heter Ellinor, växa till sig lite.

• Minnis85

Hej! 

Jag trodde att vi pratade denna vecka? Nästa vecka kan jag tyvärr inte eftersom vi är bortresta.. Jag har lagt till dig nu Rebecca! Bra initiativ! :) 

Cecilia - hoppas att sonen blir frisk snart! Och att lilltjejen inte smittas så klart! 

Kram på er!

• indiemorsa

Men vi kan ju se nästa vecka på onsdag då kanske så får vi hoppas att alla är friska! :)

Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?