Hjälp jag är så rädd!!!
Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :(
Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan
Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :(
Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan
Har du ringt polisen för hon inte hört av sig på hela dagen?
Det känns inte jätte normalt, om nu ni inte är super tight och ALLTID hör av er.
Tänk om hon e död, jag vet snart inte vad jag tar mig till... Hoppas bara att de ska ringa och säga att hon mår bra men det börjar ta lite lång tid sedan senaste samtalet... Får panik
Det finns omständigheter som gör att vi misstänker att det hänt henne något, du tror väl inte att jag ringer polisen bara sådär?!
Fy vad hemskt.. Vet precis hur du känner dej.. Men tack å lov låg min mamma "bara" medvetslös... Är hon självmords benägen? Droger?
Vad jobbigt! Men hur vet du att hon är hemma om hon inte svarar?
Hoppas allt går bra!
Nä, bara förvånande.
Jag skulle inte ringa polisen för min morsa inte skulle ha ringt.
Men finns det saker som hänt, som antyder nått dåligt.
Så givetvis blir man orolig.
När talade du sist Med polisen?? Har du hört nått mer?
Hon skulle ha varit hos sitt ex och betalat räkningar idag men dök inte upp och hon har inte svarat när vi ringt, sen var telefonen avstängd. Polisen har kollat in genom brevlådan och hon e hemma men ingen reaktion. Hon är deprimerad, är i en livskris och har alkohol/ tablettproblem.
Shit- denna väntan tar kål på mig
Det är snart en timme sen de ringde, då sa de med orolig ton att mamma är hemma, det är tänt och tvn är på och att de väntade på låssmed...