Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Hjälp jag är så rädd!!!

Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :(

Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan

• Svar på tråden Hjälp jag är så rädd!!!
  • Anonym (J)

Tänk om hon e död, jag vet snart inte vad jag tar mig till... Hoppas bara att de ska ringa och säga att hon mår bra men det börjar ta lite lång tid sedan senaste samtalet... Får panik

• Anonym (J)

Det finns omständigheter som gör att vi misstänker att det hänt henne något, du tror väl inte att jag ringer polisen bara sådär?!

• Anonym (J)

Hon skulle ha varit hos sitt ex och betalat räkningar idag men dök inte upp och hon har inte svarat när vi ringt, sen var telefonen avstängd. Polisen har kollat in genom brevlådan och hon e hemma men ingen reaktion. Hon är deprimerad, är i en livskris och har alkohol/ tablettproblem.

Shit- denna väntan tar kål på mig

• Anonym (J)

Det är snart en timme sen de ringde, då sa de med orolig ton att mamma är hemma, det är tänt och tvn är på och att de väntade på låssmed...

• Anonym (J)

Kan inte citera inlägg, anonym (:()

Vad hade hänt din mamma?

• Anonym (J)

Tack det behövs! Försökt få tag på syrran också men hon svarar inte. Polisen ville först inte skicka en bil men efter att vi pratat i över 20 minuter så skickade de en bil ändå, det var nog tur. Håll tummarna för att hon är hel och mår bra, hon är bara 47 år

• Anonym (J)

De ville inte säga om de såg henne, men visst hade de väl brutit upp dörren direkt om de såg henne?!

Tror inte man får upp brevinkastet så mycket

• Anonym (J)

Det tycker jag med, en timme sedan, de lovade att ringa när de visste något, tycker det tar lång tid, tänk om de kommer och ringer på och måste meddela att hpn är död!? Kan inte låta bli att tänka det värsta :(

• Anonym (J)

Ringde centralen nu, hon sa att låssmeden förmodligen var där nu men hon kunde inte säga mer, bara att de lovar att ringa när de vet nåt.

Jadu, vilka tabletter, allt möjligt är inte säker men en jävla massa alkohol och ev Stilnoct, citodon och säkert annat

• Anonym (J)

Åhh vad lättad jag är nu, de ringde precis och sa att mamma mådde bra, hon var full men de ansåg att hon kunde va kvar hemma, mammas ursäkt var att hon inte hört att det ringt... På hela dagen då eller? Hmm... Ja så kan det bli när man är pruttfull.. Blir till att få in henne på hem. Lättad är jag iaf och ska försöka sova nu, upp om 4 timmar

Svar på tråden Hjälp jag är så rädd!!!