Inlägg från: Anonym (:() |Visa alla inlägg
  • Anonym (:()

Hjälp jag är så rädd!!!

Fy vad hemskt.. Vet precis hur du känner dej.. Men tack å lov låg min mamma "bara" medvetslös... Är hon självmords benägen? Droger?

När talade du sist Med polisen?? Har du hört nått mer?

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:14:39 följande:
    Tänk om hon e död, jag vet snart inte vad jag tar mig till... Hoppas bara att de ska ringa och säga att hon mår bra men det börjar ta lite lång tid sedan senaste samtalet... Får panik

Aj:( det låter precis som att det skulle kunna vara min mamma.. Precis samma problem och använder precis samma metod för att bedöva allt :( uppdatera gärna hur det går! Följer dej ett tag till nu i kväll! Kram

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:25:41 följande:
    Hon skulle ha varit hos sitt ex och betalat räkningar idag men dök inte upp och hon har inte svarat när vi ringt, sen var telefonen avstängd. Polisen har kollat in genom brevlådan och hon e hemma men ingen reaktion. Hon är deprimerad, är i en livskris och har alkohol/ tablettproblem. Shit- denna väntan tar kål på mig

Min mamma lider av manodepressiv .. Jobbar försökt att randigt liv några ggr.. Men jagvhar alltid hittat henne i sista sekunderna.. Jag ringde precis som du och när hon inte svarade åkte jag dit.. Har nykel! Hon tar oxå till tabletter och alkohol..

Jäkla mobil! Ska stå, har försökt att ta sitt liv ett x antal ggr..

Anonym (:() skrev 2014-01-30 00:32:29 följande:
    Min mamma lider av manodepressiv .. Jobbar försökt att randigt liv några ggr.. Men jagvhar alltid hittat henne i sista sekunderna.. Jag ringde precis som du och när hon inte svarade åkte jag dit.. Har nykel! Hon tar oxå till tabletter och alkohol..

Dom bör ju ringa snart???

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:32:32 följande:
    Tack det behövs! Försökt få tag på syrran också men hon svarar inte. Polisen ville först inte skicka en bil men efter att vi pratat i över 20 minuter så skickade de en bil ändå, det var nog tur. Håll tummarna för att hon är hel och mår bra, hon är bara 47 år

Fick du inget nr till polisen som är där? Jag fick en ggr ett nr direkt till patrull bilen

Ja det tror jag dom skulle ha gjort!

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:35:19 följande:
    De ville inte säga om de såg henne, men visst hade de väl brutit upp dörren direkt om de såg henne?! Tror inte man får upp brevinkastet så mycket

Jag förstår din oro... Men de kan ju vara så att din mamma är medvetslös så dom vill skicka dit ambulans och få i väg henne innan dom prioritera att ringa dej.. Eller att din mamma mår bra men inte vill tala med dom typ.. Då måste polisen avgöra om hon verkar vara en fara för sitt liv, och det kan ta ett tag.. Sedan om don anser att det ör så , så måste dom köra henne in till psyke och då innan måste dom få ett lvu..

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:37:20 följande:
    Det tycker jag med, en timme sedan, de lovade att ringa när de visste något, tycker det tar lång tid, tänk om de kommer och ringer på och måste meddela att hpn är död!? Kan inte låta bli att tänka det värsta :(

Gud vad skönt :) tråkigt att hon dricker, men skönt att hon levde.. Kram

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:56:16 följande:
    Åhh vad lättad jag är nu, de ringde precis och sa att mamma mådde bra, hon var full men de ansåg att hon kunde va kvar hemma, mammas ursäkt var att hon inte hört att det ringt... På hela dagen då eller? Hmm... Ja så kan det bli när man är pruttfull.. Blir till att få in henne på hem. Lättad är jag iaf och ska försöka sova nu, upp om 4 timmar

Svar på tråden Hjälp jag är så rädd!!!