Hjälp jag är så rädd!!!
Fy vad hemskt.. Vet precis hur du känner dej.. Men tack å lov låg min mamma "bara" medvetslös... Är hon självmords benägen? Droger?
Fy vad hemskt.. Vet precis hur du känner dej.. Men tack å lov låg min mamma "bara" medvetslös... Är hon självmords benägen? Droger?
När talade du sist Med polisen?? Har du hört nått mer?
Aj:( det låter precis som att det skulle kunna vara min mamma.. Precis samma problem och använder precis samma metod för att bedöva allt :( uppdatera gärna hur det går! Följer dej ett tag till nu i kväll! Kram
Jag håller tummarna
Min mamma lider av manodepressiv .. Jobbar försökt att randigt liv några ggr.. Men jagvhar alltid hittat henne i sista sekunderna.. Jag ringde precis som du och när hon inte svarade åkte jag dit.. Har nykel! Hon tar oxå till tabletter och alkohol..
Jäkla mobil! Ska stå, har försökt att ta sitt liv ett x antal ggr..
Dom bör ju ringa snart???
Fick du inget nr till polisen som är där? Jag fick en ggr ett nr direkt till patrull bilen
Ja det tror jag dom skulle ha gjort!
Jag förstår din oro... Men de kan ju vara så att din mamma är medvetslös så dom vill skicka dit ambulans och få i väg henne innan dom prioritera att ringa dej.. Eller att din mamma mår bra men inte vill tala med dom typ.. Då måste polisen avgöra om hon verkar vara en fara för sitt liv, och det kan ta ett tag.. Sedan om don anser att det ör så , så måste dom köra henne in till psyke och då innan måste dom få ett lvu..
Gud vad skönt :) tråkigt att hon dricker, men skönt att hon levde.. Kram