• frappa

Hjälp jag är så rädd!!!

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:11:23 följande:
    Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :( Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan

Har du ringt polisen för hon inte hört av sig på hela dagen?

Det känns inte jätte normalt, om nu ni inte är super tight och ALLTID hör av er.

• frappa
    Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:16:07 följande:
    Det finns omständigheter som gör att vi misstänker att det hänt henne något, du tror väl inte att jag ringer polisen bara sådär?!

Nä, bara förvånande.

Jag skulle inte ringa polisen för min morsa inte skulle ha ringt.

Men finns det saker som hänt, som antyder nått dåligt.

Så givetvis blir man orolig.

• frappa

Alkohol och sömntabletter ala stilnoct eller liknande?
    Då är det möjligt att hon har tagit för mycket alkohol och tabletter tillsammans.

Om det är dessa mediciner, så har hon bara däckat av.

Dö av den kombon är riktigt jävla svårt, är nog knappt möjligt ens.

• frappa

Ska tillägga, håller tummarna för dig.

• frappa
    Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:35:19 följande:
    De ville inte säga om de såg henne, men visst hade de väl brutit upp dörren direkt om de såg henne?!
    Tror inte man får upp brevinkastet så mycket

Det tror jag inte, om inte de sett hon var uppenbart skadad.

Eller uppenbar fara för hennes liv.

Dom vill helst inte gissa och börja bryta sönder dörrar, det skulle bli dyrt i längden.

Det skulle ingen inblandad acceptera, fast än det säkert skulle rädda någons liv.

Du sa inte vilka tabletter det handlar om.

• frappa
    Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:52:40 följande:
    Ringde centralen nu, hon sa att låssmeden förmodligen var där nu men hon kunde inte säga mer, bara att de lovar att ringa när de vet nåt.
    Jadu, vilka tabletter, allt möjligt är inte säker men en jävla massa alkohol och ev Stilnoct, citodon och säkert annat

Vi får la "hoppas" på alkohol och stilnocten då, då har hon antagligen bara däckat.

Vanligt med stilnoct att man hittar på massa tokiga saker.

Citodon och alkohol har inte så stora reaktioner, mer att det blir dubbelslitning på levern om de tas samtidigt.

• frappa
    Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:56:16 följande:
    Åhh vad lättad jag är nu, de ringde precis och sa att mamma mådde bra, hon var full men de ansåg att hon kunde va kvar hemma, mammas ursäkt var att hon inte hört att det ringt... På hela dagen då eller? Hmm... Ja så kan det bli när man är pruttfull.. Blir till att få in henne på hem. Lättad är jag iaf och ska försöka sova nu, upp om 4 timmar

Skönt det löste sig.

Men inte skoj det hon gör med dig, även om inte det är direkt menat mot dig som person.

Så drabbar det dig ändå.

Svar på tråden Hjälp jag är så rädd!!!