• Anonym (J)

Hjälp jag är så rädd!!!

Min mamma har inte hörts av på hela dagen, nu står polisen utanför hennes dörr och inväntar låssmed, hon e hemma men ingen reaktion inifrån :(

Väntar på samtal från polisen!!! :( fy fan

• Svar på tråden Hjälp jag är så rädd!!!
  • Anonym (:()

Aj:( det låter precis som att det skulle kunna vara min mamma.. Precis samma problem och använder precis samma metod för att bedöva allt :( uppdatera gärna hur det går! Följer dej ett tag till nu i kväll! Kram

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:25:41 följande:
    Hon skulle ha varit hos sitt ex och betalat räkningar idag men dök inte upp och hon har inte svarat när vi ringt, sen var telefonen avstängd. Polisen har kollat in genom brevlådan och hon e hemma men ingen reaktion. Hon är deprimerad, är i en livskris och har alkohol/ tablettproblem. Shit- denna väntan tar kål på mig

• Anonym (J)

Kan inte citera inlägg, anonym (:()

Vad hade hänt din mamma?

• frappa

Alkohol och sömntabletter ala stilnoct eller liknande?
    Då är det möjligt att hon har tagit för mycket alkohol och tabletter tillsammans.

Om det är dessa mediciner, så har hon bara däckat av.

Dö av den kombon är riktigt jävla svårt, är nog knappt möjligt ens.

• Anonym (sos)
    Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:11:23 följande:
     hon e hemma men ingen reaktion inifrån 
    Vad innebär detta? Att man ser henne på golvet avsvimmat eller sitter apatisk i en soffa?
  • frappa

Ska tillägga, håller tummarna för dig.

Min mamma lider av manodepressiv .. Jobbar försökt att randigt liv några ggr.. Men jagvhar alltid hittat henne i sista sekunderna.. Jag ringde precis som du och när hon inte svarade åkte jag dit.. Har nykel! Hon tar oxå till tabletter och alkohol..

• Anonym (J)

Tack det behövs! Försökt få tag på syrran också men hon svarar inte. Polisen ville först inte skicka en bil men efter att vi pratat i över 20 minuter så skickade de en bil ändå, det var nog tur. Håll tummarna för att hon är hel och mår bra, hon är bara 47 år

Jäkla mobil! Ska stå, har försökt att ta sitt liv ett x antal ggr..

Anonym (:() skrev 2014-01-30 00:32:29 följande:
    Min mamma lider av manodepressiv .. Jobbar försökt att randigt liv några ggr.. Men jagvhar alltid hittat henne i sista sekunderna.. Jag ringde precis som du och när hon inte svarade åkte jag dit.. Har nykel! Hon tar oxå till tabletter och alkohol..

Dom bör ju ringa snart???

Anonym (J) skrev 2014-01-30 00:32:32 följande:
    Tack det behövs! Försökt få tag på syrran också men hon svarar inte. Polisen ville först inte skicka en bil men efter att vi pratat i över 20 minuter så skickade de en bil ändå, det var nog tur. Håll tummarna för att hon är hel och mår bra, hon är bara 47 år

Svar på tråden Hjälp jag är så rädd!!!