Hej allihopa! Jag vet inte om någon mer än jag fortfarande är aktiv här eller kan läsa detta, men jag gör ett försök.
Efter att vår dotter dog i magen så körde vi på med 2 ivfer ganska så omgående. Det blev absolut ingenting av det. Då bestämde vi oss för att åka till Riga och köra äggdonation. Lite mindre stress för mig då jag fått höra att mina äggstockar gått i förtidspension. Vi körde ett försök med äggdonation och jag blev gravid, men fick mf i v 7 el något sånt. Detta var i oktober 2015. Då bestämde vi oss för att vänta till februari 2016 för vi skulle åka på semester till Australien i December och vara borta en månad. Dagen innan vi for så var jag hos Sverker Hubbinette på Hormonelle i Stockholm och han hade mycket bra att säga och jag fick en hel del vitaminer och sånt jag skulle ta. Han sa att jag skulle vara gravid naturligt inom 3 månader. Ja jo visst och jultomten är äkta oxå liksom. På vägen ner till Australien så fick jag min mens. 2 veckor senare så var jag gravid, vilket resulterade i en underbar liten kille som nu sitter och leker här intill mig. I allt det tragiska så kom något positivt ur det hela.
Nu innan det är helkört så försöker vi igen med en till! Vi får se om det blir en naturligt eller om det blir äd på denna. Vi har 11 st blastocyster i frysen i Riga som väntar på oss i fall.
Om man tror på sånt så sa ett medie till mig att jag ska få en son till, så på något sätt så hoppas jag att hon har rätt.
Om någon av er läser detta, så får ni gärna berätta hur det gått för er.
Kramar från mig!