levandecharader1 skrev 2020-09-15 20:09:26 följande:
Hej Chileka,
Kanske läser du inte denna tråd längre men jag chansar :)
Vad roligt att läsa att det har gått så bra för dig, det ger hopp! Jag är mitt inne i en ivf, på torsdag har jag tagit sprutor i en vecka och på fredag är första ultraljudet. 34 år, 0,5 amh och 11 fsh.
Minns du vad du fick för sprutor och dos? Jag kör en kombo med Bemfola och Menopur, det sägs att Bemfolan kan hjälpa till vid lågt amh (hoppas det stämmer).
ivfsverige skrev 2023-04-27 10:30:38 följande:
Vi försökte bli gravida men utan resultat. Valde att ta hjälp och visade sig att jag hade låg äggreserv 0.6 AMH. Vi har blivit beviljade ivf så är i sprut-processen nu och jag har hört många solskenshistorier även för oss med lågt värde <3
Är det någon mer som går igenom sin första ivf?
Poppana skrev 2023-05-12 08:07:41 följande:
Hej! Jag har AMH 0.69 och ska precis påbörja första IVF rundan. 33 år gammal. Hur har det gått för dig ivfsverige?
Hej! Hur har det gått för er alla?
Jagr 34år och har ett AMH på 0.28 (2pmol/l) respektive 0.58 (4.2 pmol/l) vilket är väldigt lågt för min ålder. Sitter och räknar ner till start med hormoner när nästa mens börjar om ca en vecka. Hoppas såklart att det har tagit sig denna gång så vi eventuellt skulle slippa göra IVF med allt vad det innebär, så det är lite blandade känslor.