månenstiger skrev 2017-06-18 14:03:20 följande:
Hej,
vilken underbar historia! Ursäkta att jag hoppar in, men hoppet väcks av en berättelse som din.
Jag har två IVF-försök bakom mig, ett som gav dålig utdelning, ett som resulterade i MA.
Hur uppfattade du den här dr Hübinette på Hormonelle? Jag googlade på hans namn och han blev tydligen av med sin läkarlegitimation 2013. Har du haft fler kontakter med honom, nyligen?
Ja han är pensionär så det är nog därför han inte har kvar läkarlegitimationen. Jag träffade han 1a dec 2015 och han hjälpte mig i alla fall. Han vet vad han pratar om kan jag säga. Sen är det olika om han kan hjälpa dig eller inte. Jag tycker han är värd de 2800kr han tog för 1 timma. Jag tog även letrozol då när jag blev gravid.
Jag skrev ett långt email till honom el Hormonelle då och berättade om alla mina problem jag haft efter att jag slutat med mina p-piller. Allt från oljig acne hud till att jag tappade håret och barnlöshet. Ja precis allt jag kunde komma på. Han tyckte vi skulle träffas och vi passade på. Jag skulle "boosta" till nästa äd tänkte jag. Men som sagt så 2-3 veckor senare var jag gravid. Nu märkte jag det inte förrän mensen uteblev då. Men jag som försökt i 7 år trodde ju aldrig att det skulle gå första försöket! Speciellt eftersom att vi inte försökte ens. Hoppas du lyckas snart!