Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

UniqueSnowflake skrev 2014-01-23 17:59:29 följande:
    Förtydligande - de blandade ihop namnet på WTC7/Solomon med den byggnaden som beskrevs ryka strax innan.
    Och vilken byggnad ska det ha varit?  
  • Gudasänd
    Niklas2k skrev 2014-01-23 18:07:14 följande:

1. Trådlös anslutning.

2. 

Kolla under klippet hur få det ens är som tror på denna efterkonstruktion...

Här är en expert inom rivningsbranschen som sa sanningen kring kollapsen av WTC 7, se vad som hände honom sedan:

• Gudasänd
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-23 18:23:41 följande:
    Ditt nöt. Silverstein sa aldrig så! "To pull people from the area" betyder vad det betyder.
    "Pull it" är ingen rivningsterm! Vad fan får du allt ifrån?

NIST skriver i sin slutgiltiga bedömning att orsaken till att WTC rasade var pga bränder, orsakade av fallande debris från det norra tornet!
    (National Institute of Standards and Technology)

www.nist.gov/manuscript-publication-search.cf...

Men du tror väl inte på dem heller...
    Att Larry Silverstein verkligen syftade på att riva byggnaden får du obestridliga bevis för här:

www.wtc7.net/pullit.html
    rememberbuilding7.org/silverstein-statement/
    whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/silverstein_pullit.html

"Because “pull” is a term used in the building demolition industry, [i] Silverstein’s “pull it” statement generated much controversy as it implied foreknowledge on the part of Silverstein and others that Building 7 was going to be brought down intentionally, and that the collapse did in fact result from a controlled demolition. This contradicted the prevailing official explanation that fire caused the collapse of Building 7.

Subsequently, Silverstein Properties issued a statement claiming that when Silverstein advised the fire commander that “the smartest thing to do is pull it,” what he meant was that it would be wise to pull a contingent of firefighters out of the building. [ii]

Silverstein Properties’ explanation is unavailing for at least two reasons. A natural reading of this phrase indicates that when he said pull “it,” Silverstein was talking about pulling Building 7 itself, not the firefighters who were supposedly still inside the building. Second, there were no firefighters inside building when Silverstein advised the fire department commander to “pull it.” The absence of firefighters in Building 7 is verified by the fact that Silverstein has admitted that he made his “pull it” statements “at around 3:30 or 4:00PM,” [iii] while the official National Institute of Science and Technology (NIST) report indicates that Building 7 had already been fully evacuated between 12:30PM and 2:00PM. [iv] Thus, “at around 3:30 or 4:00PM,” when Silverstein and the fire department commander were supposedly discussing evacuation of the firefighters, everyone, including firefighters, had already been evacuated from Building 7."

• Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-23 20:38:38 följande:
    Gudasänd: Finns det nån allmänt känd konspirationsteori som du INTE tror på?
    Kända konspirationsteorier brukar ju givetvis innebära att det varit konspiratörer i farten som utfört en konspiration!

Utan konspiratörer som utför sina konspirationer, inga konspirationsteorier! 

• Gudasänd
    helenen skrev 2014-01-23 22:56:55 följande:
    Jag MÅSTE verkligen få veta, Gudasänd, gör det väldigt ont när du tänker?

Och ja, om jag blir varnad eller något för detta inlägget så är det lätt värt det för jag vill veta!
    Ja, det gör väldigt ont när jag tänker på faran att en massa nyfödda barn mot sin vilja ska tvingas på en massa chips i kroppen...
  • Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-23 23:28:54 följande:
    Jaha. Vad det svaret menat att du tror på fem alla? Att Obama är antikrist med?

Att vaccin orsakar autism?
    Att fluor tillsätts i tandkräm för att man ska bli lättare att kontrollera?
    Att vaccin och fluor är fruktansvärt destruktivt för kropp och sinne, det trodde jag du kände till...

Att Obama handlar okristligt, hur i Herrens Namn har det undgått dig?
  • Gudasänd
    Michael 310 skrev 2014-01-24 01:28:59 följande:
    Vad anser du om foliehattar ts ?
    Väljer hellre kopparhatten framför foliehatten, då den avskärmar bättre...
  • Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-24 06:53:26 följande:
    Du svarar inte på frågan.

Tror du att människan inte landade på månen?

Ifall jag tror att vi knallade omkring på Månen under farfars teknologiskt primitiva tid?

Ett definitivt NEJ

När vi t.o.m. nu under 2000-talet haft väldiga problem med det tekniska och med vädret att få upp Fugelsången och andra till en höjd som endast är en tusendel, 1/1000, av sträckan till Månen, så kan vi ju givetvis inte ha gjort 6 stycken lyckade resor på raken tur/retur Månen under 1960-talet och början av -70 talet... 

FAKTUM är att hela 40% av svenska folket har insett att månlandningarna bara var bluff:

wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,41250,00.html 

Det finns tusentals bra sajter på nätet som avslöjat NASA:s Månkonspiration 1969-1972. Här är en av mina favoritsajter:

heiwaco.tripod.com/moontravel.htm

• Gudasänd
    NoOx skrev 2014-01-24 07:28:16 följande:
    Ingen här som verkar tro det....synd.
    Och denna din tro baserar du på?

Tror du förresten att det var en Jumbojet som flög in i Pentagon 9/11? 
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-01-24 13:39:28 följande:
    Vad jag tycker är intressant är hur det skulle kunna hålla SÅ stora saker som vissa tror på Hemligt. Är verkligen alla på alla de institutioner så korrupta och lojala att det aldrig skulle komma ut? På annat än hemsidor där det redan florerar mängder är helt löjliga och helt osannolika som "Obama är egentligen en trollkarl som har förtrollat världen!" Varför kontaktar det inte seriösa medier med ordentliga bevis?
    Manhattan-projektet var det 100 000-tals människor som var delaktiga i, men ändå tog det väääldigt lång tid innan någonting läckte ut....
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...