Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Mentat skrev 2014-01-22 18:05:52 följande:
    Det finns mycket trams på YouTube, inte minst konspirationsteorier som en del som inte tänker själva kanske t.o.m. tror på.
    Du förklarade inte för oss hur det kommer sig att BBC kom ut med "Breaking News" att WTC 7-byggnaden fallit 11 september 2011, när det i själva verket dröjde ca ½ timme till innan den föll...

" rel="nofollow" target="_blank">

• Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-22 18:17:00 följande:

Hedonist?
    Från din profil:
    Personlighet
    Ambitiös   Asocial   Galen   
    Hedonist   Kontrollfreak   Paranoid   
    Perfekt   Pilsk
  • Gudasänd
    Spöktuss skrev 2014-01-22 18:30:34 följande:
    Kära Gudasänd

Kan du ge fan i att sprida ditt hokuspokustrams som saknar någon som helst pålitlig källa? Länken du postade är ingenting annat ren och skär skrämselpropaganda. Du skadar blivande mammor som är extra lättpåverkade på grund av oro för förlossningen och som är fulla av hormoner.

Har läst en del av dina trådar och ingen av din så kallade "fakta" går att ta på allvar. Det finns inget som helst stöd i det du påstår, aldrig en källa som kommer från något annat än religiösa sidor. Skärp dig och sluta skrämma upp folk!
    Jaså, nu är det de religiösa som får ta skulden även för denna nyhet kring mikrochippen som komma skall i maj i år...
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-01-22 18:48:04 följande:
    Fan, jag hoppas ärligt att Gudasänd blir utkastad även från familjeliv! Fyfan för dig och dina idiotiska ideer.
    Men Herre Gud...det är ju INTE MIN IDÉ att nyfödda barn ska börja mikrochippas... 
  • Gudasänd
    Spöktuss skrev 2014-01-22 18:52:19 följande:
    Jepp! Han kan väl hitta ett likasinnat forum istället, det är ju ändå ingen här som håller med honom.
    Jag behöver inga ja-sägare. Huvudsaken för mig är bara att information går ut och att folk vaknar...
  • Gudasänd
    Niklas2k skrev 2014-01-22 19:22:17 följande:
    För att man visste att byggnaden var skadad och kunde rasa precis som WTC. På samma sätt skriver tidningar artiklar om saker som inte har hänt än och om det då händer så kan man vara först med nyheten. Aftonbladet har lyckats med råka publicera "Så minns vi xxxx" innan personen hade dött. Det var en möjlig utgång.
    Vet du överhuvudtaget hur WTC 7-byggnaden rasade?

Kallar du detta för ett naturligt ras?

Din kommentar?

• Gudasänd
    Prutt skrev 2014-01-22 20:06:28 följande:
    Men vilken kort och ogenomtänkt trådstart? Hur mår du, Gudasänd? Obestämd
    Jag brukar ju annars anklagas för att starta långa trådar - förlåt Prutt.
  • Gudasänd
    Mentat skrev 2014-01-22 22:22:29 följande:
    Ingen annans heller, det är exakt det som är poängen!  Däremot är det bevisligen din idé att skrämma upp gravida kvinnor. Vad får du ut av det?
    Om jag skrämt upp någon endaste gravid kvinna här med detta inlägg, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt från djupet av mitt hjärta, det var inte alls meningen.

Det enda jag ville var att informera kring vilka planer det verkar finnas, och det oroar mig starkt i samband med alla gravida kvinnor...
  • Gudasänd
    tusa skrev 2014-01-23 00:23:09 följande:
    Vill bara, till skillnad från alla andra här, säga att jag är också vaken och ganska väl insatt på många områden om vad som pågår bakom kulisserna med ex. banker, GMO och "sjukvården". 

Detta med chippning sände kalla kårar när jag, under senaste halvåret fick veta att det redan börjat i USA, med de hemlösa...ja det är "frivilligt", för var är frivilligheten i att stå utanför samhällets hjälp när man är desperat och får det som villkor?? Kolla vår svenska historia gällande tvångssteriliseringarna och betänk också att det är såhär man gör när man vill intrudcera kontroversiella nyheter för en befolkning. Man börjar i mindre skala med en grupp som står lite utanför, som har mindre "värde" i samhällets ögon, då accepterar folk utan större invändningar och sedan är tröskeln redan korsad. När det då sedan går att visa på att "titta, vi har redan detta som ett fungerande system i samhället" så kommer folk att acceptera att man tar det steget längre...och längre...och längre...

Tackar TS för the heads up och ska titta på detta ordentligt inför min eventuella förslossning senare i år..
    Hjärta
  • Gudasänd
    tusa skrev 2014-01-23 09:28:22 följande:
    Så bra att det inte var oväntat. Då ser du ju kopplingen nånstans ändå.

Är bara hälften av detta sant så är det illa nog:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm
    Herre min Skapare säger jag bara:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm

"När ett 5 micromillimeter stort chip (diametern för ett hårstrå är 50 micromillimeter) placeras i ögats synnerv, registrerar det nervimpulser från den del av hjärnan som är centrum för lukt, syn och röst hos en implanterad person. När man väl en gång blivit överförd och sparad på en dator, kan dessa neuroimpulser riktas tillbaka till människans hjärna via det microchip som finns. Om man använder sig av en landbaserad dator (RMS) kan man sända elektromagnetiska budskap (kodade som signaler) till nervsystemet och påverka dess mål.

Med sådana RMS chips kan friska personer fås att se hallucinationer och höra röster inne i sitt huvud.

Varje tanke, reaktion, hörsel och visuell observation förorsakar ett antal neurologiska potential. Man kan nu genom elektromagnetiska fält styra tankar, bilder och röster. Stimulering med elektromagnetism kan därför förändra en persons hjärnvågor och förorsaka muskulär aktivitet genom att förorsaka smärtsamma muskelkramper i avsikt att utföra tortyr.

NSAs elektroniska system kan simultant följa och behandla miljontals människor. Var och en av oss har en unik bioelektrisk resonansfrekvens i hjärnan på samma sätt som vi alla har unika fingeravtryck. Med elektromagnetisk frekvens (EMF) kan hjärnan kodas helt, genom att man sänder in elektromagnetiska signaler till hjärnan och får det att låta som röster eller synvillor hos den det berör. Massmedierna har inte rapporterat om att en persons privatliv förstörs för resten av hans eller hennes liv med ett implantat. Han/hon kan manipuleras på många olika sätt. Genom att använda sig av olika frekvenser, kan den hemliga kontrollanten förändra personens känsloliv. Han/hon kan göras aggressiv eller passiv. Sexualiteten kan påverkas."

Mijailo Mijailović någon.... 
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...