• Evy

Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)

Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014 Glad

Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.

Här kommer min från v. 10 (andra barnet)

• Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)
  • mamii2be

Här går det också sakta med jäsningen. Men putar gör det och midjan börjar försvinna ????

• Evehedberg

Det verkar som om vi väntar en liten flicka :)

Någon annan som varit på rul än? :)

• londonivf

Jag är rätt ny här. Vilka fina bilder, och vad skönt att läsa att det är andra som det inte syns på. Min mage är rätt stor, men på samma sätt som när jag var som tjockast pga dåliga matvanor. Det ser inte alls ut som en bäbismage... Men jag hoppas att det ändras framåt :) Jag är idag i vecka 17+0 men har ingen bild att dela med mig av just nu (får ta en lite bättre bild än de jag tar för min egen dokumentation... haha).

• Evy
    Evehedberg skrev 2014-03-14 08:09:16 följande:

Det verkar som om vi väntar en liten flicka :)

Någon annan som varit på rul än? :) php7r2UDA81043.jpg

Grattis!! Vi ska dit på fredag den 21/3! Längtar som tusan :)
  • Evy
    londonivf skrev 2014-03-14 09:42:27 följande:

Jag är rätt ny här. Vilka fina bilder, och vad skönt att läsa att det är andra som det inte syns på. Min mage är rätt stor, men på samma sätt som när jag var som tjockast pga dåliga matvanor. Det ser inte alls ut som en bäbismage... Men jag hoppas att det ändras framåt :) Jag är idag i vecka 17+0 men har ingen bild att dela med mig av just nu (får ta en lite bättre bild än de jag tar för min egen dokumentation... haha).

Hej och välkommen :)

Grattis till graviditeten! Själv tycker jag att alla gravidmagar är fina, stora som små :)
  • londonivf
    Evy skrev 2014-03-16 08:02:00 följande:
    Hej och välkommen :)
    Grattis till graviditeten! Själv tycker jag att alla gravidmagar är fina, stora som små :)
    Tack så mycket! :) Jag tycker egentligen samma sak som du, jag är kanske bara extra kräsen när det gäller min egen ;)
  • Evy
    londonivf skrev 2014-03-16 10:28:57 följande:
    Tack så mycket! :) Jag tycker egentligen samma sak som du, jag är kanske bara extra kräsen när det gäller min egen ;)
    Ja, men så är det alltid :) man har alltid åsikter om sig själv ;) ska bli kul när det kommer upp en fin bild på din mage :)
  • Pälsy Bop

Hej hej!
    Det här var  lite roligt att se, vilka olika storlekar det är på alla magar :)
    Jag väntar mitt andra barn, en flicka, har en pojke som blir 3 i Juli och den här är beräknad 5 augusti :)

Här är min mage i V 19+3, magen är mycket större den här gången.
    Har dock foglossning och är sjukskriven så mina dagar är ganska långsamma :P
Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)