Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)
Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014
Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.
Här kommer min från v. 10 (andra barnet)
Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014
Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.
Här kommer min från v. 10 (andra barnet)
Här går det också sakta med jäsningen. Men putar gör det och midjan börjar försvinna ????
Här putar de lika mycket fram som bak nu :)
Det verkar som om vi väntar en liten flicka :)
Någon annan som varit på rul än? :)
Jag är rätt ny här. Vilka fina bilder, och vad skönt att läsa att det är andra som det inte syns på. Min mage är rätt stor, men på samma sätt som när jag var som tjockast pga dåliga matvanor. Det ser inte alls ut som en bäbismage... Men jag hoppas att det ändras framåt :) Jag är idag i vecka 17+0 men har ingen bild att dela med mig av just nu (får ta en lite bättre bild än de jag tar för min egen dokumentation... haha).
Det verkar som om vi väntar en liten flicka :)
Någon annan som varit på rul än? :)
Jag är rätt ny här. Vilka fina bilder, och vad skönt att läsa att det är andra som det inte syns på. Min mage är rätt stor, men på samma sätt som när jag var som tjockast pga dåliga matvanor. Det ser inte alls ut som en bäbismage... Men jag hoppas att det ändras framåt :) Jag är idag i vecka 17+0 men har ingen bild att dela med mig av just nu (får ta en lite bättre bild än de jag tar för min egen dokumentation... haha).
Jag och magen vecka 19 + storebror :)
Hej hej!
Det här var lite roligt att se, vilka olika storlekar det är på alla magar :)
Jag väntar mitt andra barn, en flicka, har en pojke som blir 3 i Juli och den här är beräknad 5 augusti :)