• Evy

Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)

Har letat men hittade ingen bildtråd för oss som har BF i Augusti 2014 Glad

Lägg upp en bild och skriv vilken vecka ni är i, kul att se alla olika storlekar.

Här kommer min från v. 10 (andra barnet)

• Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)
  • Evy
    mamii2be skrev 2014-02-20 15:36:35 följande:
    Ja det är mitt första barn, längtar tills kulan blir större :)
    Spännande :) det kommer komma en större bula ska du se. Detta är mitt andra så jag blev stor ganska snabbt.  Jag hoppas lite på att min ska stanna upp lite för om magen ska fortsätta växa i denna takt då kommer jag vara gigantisk i slutet! haha
  • Jakobssonemma

Åh blir så avis när jag ser era fina magar! Jag är i v15 idag och än så länge syns det ingenting :( första barnet<3

• Evy
    Evehedberg skrev 2014-02-25 22:48:36 följande:
    V 17 idag! Jätte kula. Börjar hända grejer nu :)
    Ja nu händer det saker!! haha härligt :)
    Känner du att det stramar mycket i magen? Jag tycker jag känner magen konstant att det växer och har sig.
  • Evy
    Jakobssonemma skrev 2014-02-26 03:54:43 följande:
    Åh blir så avis när jag ser era fina magar! Jag är i v15 idag och än så länge syns det ingenting :( första barnet<3
    Det kommer ska du se, med mitt första så fick jag mage sent. Men nu med andra så kom det redan i vecka 8 :)
  • Evehedberg

För mig är det också första men jag är redan stor :) det kommer vänta du bara!!

Speciellt på kvällarna stramar det.

På mornarna är magen inte alls lika stor :)

Men det har hänt mycket nu senaste 3 veckorna tycker jag!

• babykills

Jag ska få mitt andra i augusti och på mig syns det inte ännu. Bara för mig själv (lite svullen på kvällen) när man är näck :P så det är nog väldigt olika det där!

• Evehedberg
    babykills skrev 2014-02-26 15:35:29 följande:

Jag ska få mitt andra i augusti och på mig syns det inte ännu. Bara för mig själv (lite svullen på kvällen) när man är näck :P så det är nog väldigt olika det där!

Min mage är alltid mest svullen på kvällen än på förmiddagarna. Hur kommer det sig? Någon som vet?! :)
Svar på tråden Bildtråd på fina magar BF Augusti -14 :)