Försökte stjäla min bebis!!!
såna som du som fastnar på ett visst ord....och sedan ägnar TIMMAR åt att tjata sönder det.....(fast det inte var det relevanta i historien)
Skämma ut dig genom att jämställa ordet "mörk" med "blatte" till exempel. Det är som att jämställa ordet "jude" med "kroknäsa". De förstnämnda är sakliga och de andra är nedvärderande skällsord. Jag tycker att det är barnsligt att tro att man kan vinna en diskussion genom att dra saker till ytterligheter.
Att du har gjort TS illa på något vis har jag aldrig påstått. Jag har inte läst alla dina inlägg så jag kan i och för sig inte säga motsatsen heller, men hur som helst så var det inte det saken gällde. Jag tycker, vilket även moderatorena på FL brukar skriva, att man bör hålla sig OT i trådarna. Istället så fick TS påhopp för sitt ordval av rena lynchmobben.
Genom att säga till och vara med och diskutera så har jag också bidragit till den här trådens urspårning nu, det känns riktigt tråkigt. Jag hatar att trådar sällan får handla om det ursprungliga ämnet särskilt länge.