• ToveW

Tjejsex!

Hej! Den senaste tiden har jag börjat tänkte väldigt mycket på tjejsex, bara tanken på det gör mig tänd, jag har aldrig provat det men hade gärna velat göra, men det känns så svårt i det umgänge jag har just nu, vet ingen som har samma tankar som jag i närheten av mig, är det fler som känner som jag? Skriv gärna

• Svar på tråden Tjejsex!
  • Anonym (Becca)

Hej!

skulle sååå gärna vilja ha sex med en tjej i flera timmar och få varandra att komma flera gånger om. Att saxa verkar så himla hett och skönt och gör mig så upphetsad av bara tanken Glad

• livserfaren

Var ute med tjejen på AWET I Kungsträdgården hon raggade upp 3 tjejer på 15 Minuter.sen kom hon tillbaks till mig.Vilken tjej jag har.Men hon vill testa tjejer så det är bara en tidsfråga innan hon går hela vägen.o ligger med en eller flera tjejer.kanske jag får vara med på ett hörn Spännande tanke.

• thooping

lagt ut såå många gånger i denna konversation vem jag är och vilken attraktion jag har till tjejer. har legat med tjejer ett antal gånger innan och det är något som skall göras om .. verkligen. bor i centrala Göteborg och är snart 19 år gammal. släng iväg ett meddelande till mig här på Familjeliv för att pratas vid mer :)

• Anonym (Me)

Jag skulle så gärna vilja uppleva det igen

• Eva006
    Anonym (Me) skrev 2015-06-20 16:35:17 följande:

Jag skulle så gärna vilja uppleva det igen

Så. Sänd ett pm till mig?
  • livserfaren

Nej ingen kvinna åt min tjej än.nån fräsch sexig kvinna som är nyfiken.klart jag vill kolla på.men behöver absolut inte vara med. I Sthlms området helst.

• Anonym (B)

Tjejsex är det mest mysiga som finns!

• livserfaren
    Anonym (B) skrev 2015-07-10 03:58:59 följande:

Tjejsex är det mest mysiga som finns!

Vill du prova min kvinna då du lär inte ångra dig.Pma mig
  • Hejsan333

Har också haft dem

Tankarna! Så pm mig om någon vill ses ;)

Svar på tråden Tjejsex!