• ToveW

Tjejsex!

Hej! Den senaste tiden har jag börjat tänkte väldigt mycket på tjejsex, bara tanken på det gör mig tänd, jag har aldrig provat det men hade gärna velat göra, men det känns så svårt i det umgänge jag har just nu, vet ingen som har samma tankar som jag i närheten av mig, är det fler som känner som jag? Skriv gärna

• Svar på tråden Tjejsex!
  • livserfaren

Nej vi har inte hittat någon tjej än,Ingen stor grej,men skulle vilja att tjejen fick pröva på,och att jag får se på.någon nyfiken tjej,Hon är 40+

• Anonym (Me)

Drömmer ständigt om att ha tjejsex eller trekant , blir tänd så fort jag ser tjejer röra vid varandra . Har haft sex med en tjej och det var fantastiskt . Längtan är stor att få ha det igen ! Nu är jag dock gravid med min sambo men tjejsex suget är större än någonsin

• Anonym (S)
    Anonym (Me) skrev 2015-05-26 17:08:49 följande:

Drömmer ständigt om att ha tjejsex eller trekant , blir tänd så fort jag ser tjejer röra vid varandra . Har haft sex med en tjej och det var fantastiskt . Längtan är stor att få ha det igen ! Nu är jag dock gravid med min sambo men tjejsex suget är större än någonsin

Det låter inte riktigt sunt. Sex ska vara mellan en man och en kvinna.
    Hoppas att din man sätter gränser för dig och kan uppfostra dig bättre.

• Anonym (Vad??)
    Anonym (S) skrev 2015-05-26 17:15:12 följande:

Det låter inte riktigt sunt. Sex ska vara mellan en man och en kvinna.

Hoppas att din man sätter gränser för dig och kan uppfostra dig bättre.

Vem har sagt det?? Låter som att du har homofobi. Gammaldags tankar, rent sagt. Du hetero... Hur tänker du, om en kvinna gillar kvinnor får hon inte ha sex med en då? Det är som att inte få vara kär. Men denna tråd handlar förmodligen bara om tjejsex och inget äkta äktenskap. Jag blir så less på personer som säger att det ska vara man och kvinna. Så vem är det nu som skall uppfostras bättre??
  • Anonym (blunder)

Är en 40 + tjej som är sjukt sugen på testa tjejsex.Är lyckligt gift och har toppen sexliv med min man men är nyfiken på tjejer. Skulle tycka det var helmysigt att testa en gång. En drink, ett hotellrum sex och sen tack å hej....

• Anonym (Bitjejen)
    Anonym (blunder) skrev 2015-05-27 16:07:27 följande:

Är en 40 + tjej som är sjukt sugen på testa tjejsex.Är lyckligt gift och har toppen sexliv med min man men är nyfiken på tjejer. Skulle tycka det var helmysigt att testa en gång. En drink, ett hotellrum sex och sen tack å hej....

Det låter rätt bra det där :) Skulle din man veta om det i så fall?
  • Anonym (blunder)
    Anonym (Bitjejen) skrev 2015-05-27 20:28:15 följande:
    Det låter rätt bra det där :) Skulle din man veta om det i så fall?
    han har sagt att om han klev in i ett rum och jag har sex med en tjej så skulle han tycka mysigt för dig...Men i verkligheten?? Jag vill att han ska veta om det annars blir det knas sen.Tror jag.
Svar på tråden Tjejsex!