• ToveW

Tjejsex!

Hej! Den senaste tiden har jag börjat tänkte väldigt mycket på tjejsex, bara tanken på det gör mig tänd, jag har aldrig provat det men hade gärna velat göra, men det känns så svårt i det umgänge jag har just nu, vet ingen som har samma tankar som jag i närheten av mig, är det fler som känner som jag? Skriv gärna

• Svar på tråden Tjejsex!
  • Anonym (Reed)

Min stora fantasi är att träffa en tjej (själv tjej) och gå ut på en klubb eller så, dansar, dricker drinkar blir lite avslappnade. Sedan att man har bokat ett hotellrum, så går man dit, kysser smeker, lekar, testar olika saker. Sedan på morgonen säger man hej då och ses inte mer.

Jag har aldrig haft sex med en tjej men är sjukt sugen.

• Anonym (önskar)

Jag är bi, men har inte haft sex med en Kvinna. Jag är så sjukt sugen och önskar i hemlighet att min man vore en kvinna.

• Sthmtotten

Om någon vill kan jag gärna tänka mig gå ut, dricka lite och bara ha kul tsm sen se vart kvällen leder, testar mer än gärna nya grejer,

Skicka pm om du är sugen!

• livserfaren
    Sthmtotten skrev 2015-04-25 06:50:04 följande:

Om någon vill kan jag gärna tänka mig gå ut, dricka lite och bara ha kul tsm sen se vart kvällen leder, testar mer än gärna nya grejer,

Nyfiken på dig pm a mig igen.kanske du passar oss.
  • livserfaren
    Sthmtotten skrev 2015-04-25 06:50:04 följande:

Fortfarande nyfiken På dig.pm a gärna
  • Sthmtotten
    Anonym (Reed) skrev 2015-04-24 15:02:16 följande:

Min stora fantasi är att träffa en tjej (själv tjej) och gå ut på en klubb eller så, dansar, dricker drinkar blir lite avslappnade. Sedan att man har bokat ett hotellrum, så går man dit, kysser smeker, lekar, testar olika saker. Sedan på morgonen säger man hej då och ses inte mer.

Jag har aldrig haft sex med en tjej men är sjukt sugen.

Skicka pm till mig!
  • Anonym (Sugen nu)

Hej där!

Är en tjej på snart 22 år. Är tillsammans med världens underbaraste kille och skulle inte för allt i världen nånsin byta ut honom eller äventyra det vi har. Är bara händelsevis lite sugen just nu och älskar att läsa trådar här och har en speciell dragning till tjejer. Hr själv haft sex med tjejer förut och just nu är det min största fantasi när jag är för mig själv och myssugen. Min kille tillfredställer mig otroligt skönt men tror det är det lite "förbjudna" och spännande som får mig tänd. Att kyssa och smeka en tjej är en helt annan klass för sig... Älskar tanken på när två tjejer "saxar" med varandra! Ingen som har vart med tjej och vill dela med sig av tidigare erfarenheter? ????

• Anonym (Sugen nu)
    CoConuDream skrev 2015-05-01 00:58:26 följande:

Jag har flickvän just nu och älskar vårt sexliv. Saxa är hur mysigt som helst :)

Jag har haft sex med 5 tjejer och alla har vart i samband med en trekant men killen har ofta glömts bort ???? Tycker det är synd att det alltid har varit på fyllan, hade gärna upplevt det igen men min kille och jag har sagt att vi inte vill blanda in någon annan just för att det kan bli fel.. Bästa minnet jag har är när jag, en tjej och hennes kille umgicks så blev vi alla kåta helt plötsligt och började smeka varandra. Eftersom vi hade druckit så blev väl allt lite slappt och killen somnade. Men jag och tjejen fortsatte i typ 2 timmar. Den bästa och mest upphetsade känslan var att få henne att komma om och om igen medans jag slickade och masserade henne med mina fingrar!
  • Anonym (Längtar)

Jag lever med en man, har barn, jobbar... För 20 år sedan hade jag sex med en kvinna (är 40 nu) och kan ännu fantisera om det. Men hur gör man? Hur får en blyg (men nyfiken!) mamma till det med en annan kvinna. Inte lika lätt som när jag var 20 tror jag. Men skulle verkligen vilja leva ut denna längtan. Bor i Stockholm.

Svar på tråden Tjejsex!