• livserfaren

Tjejsex!

Är tillsammans med en tjej 40 plus som är fantastisk med mun o tunga, hon är intresserad av att testa en tjej, men hon vill gärna att jag är med som åskådare, är det omöjligt att hitta, första försöket, nyfiken skulle gärna vilja överraska henne,hon är unik, jag lovar.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2015-04-07 19:32:15 följande:

Är tillsammans med en tjej 40 plus som är fantastisk med mun o tunga, hon är intresserad av att testa en tjej, men hon vill gärna att jag är med som åskådare, är det omöjligt att hitta, första försöket, nyfiken skulle gärna vilja överraska henne,hon är unik, jag lovar.

Vi bor i Stockholm.
  • livserfaren

Testar en gång till,är det omöjligt,nyfiken förstå

livserfaren skrev 2015-04-07 19:32:15 följande:

Testar en gång till,inget svar på förra,är det omöjligt,nyfiken förstås.
  • livserfaren
    Eva006 skrev 2015-04-15 22:39:59 följande:

Men släpp taget är det 2015 eller?

Vill man verkligen ha tjejsex är det bara att skaffa ett konto på någon sida som BC eller liknande. (börja inte med QX eller liknande för de hatar tjejer som tvekar eller inte vet exakt hur mycket bi leb eller straigt man är.)

I bland undrar jag om inte alla dessa "tjejsex-trådar" någon gång i bland besöks av killar med ett tjej konto? för åsikterna och frågorna är så "konstiga".

Fattar inte varför en tjej eller kille ska söka partners i kontaktsajter typ bodycontakt man kan väl söka partners överallt varför inte på FL t e x.blir inte så sexfixerat direkt.mycket trevligare dessutom.Nej vi har inte fått napp än av nån tjej,men det är bara en tidsfråga.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2015-04-17 07:47:41 följande:

Fattar inte varför en tjej eller kille ska söka partners i kontaktsajter typ bodycontakt man kan väl söka partners överallt varför inte på FL t e x.blir inte så sexfixerat direkt.mycket trevligare dessutom.Nej vi har inte fått napp än av nån tjej,men det är bara en tidsfråga.

Verkar svårare än jag trodde, blir nog lättare att träffa en villig tjej på AW,
  • livserfaren
    Anonym (Bitjejen) skrev 2015-04-21 19:02:57 följande:

Frågan är vilken kategori som vill sexa till det med ett par. Lesbiska vill ju såklart inte och vilka bitjejer är intresserade av något slags gruppsex egentligen, det måste ju vara extremt få.

Kan så vara.i första hand så vill jag att tjejen ska få utforska en tjej.är själv nöjd med att vara åskådare.om det skulle fungera.tror inte alls att det är så få som du tror.men antar att det är lättare live än på nätet.tjejen har fått många förslag live men inte blivit av riktigt.därför testar jag bara här på FL.
  • livserfaren
    Anonym (Bitjejen) skrev 2015-04-21 20:52:39 följande:

Ja, din tjej har fått men har ni tillsammans fått det? Jag har fått några förslag från par live men inte en chans att jag skulle göra ngt sådant, därmed är det inte sagt att det skulle vara ngt fel med det. Swingersklubb eller ngt i den stilen kanske har sådana människor.

Det är något med att ses en slags sexleksak som stör mig, för mig handlar det om lust och känslor, inte något slags "anything goes"-mentalitet som verkar råda hos heterofolk på exotiskt besök i experimentlandet ungefär.

Nej vi har inte fått förslag tillsammans.nu är det inte i första hand en trekant jag är ute efter.Utan en tjej till min tjej som är nyfiken att prova på.jag vill bara se på.Förstår att lust o känslor måste ingå annars fungerar det väl inte.vi söker lite spänning bara o tjejen är riktigt nyfiken på att pröva på.
Svar på tråden Tjejsex!