-
-
Svar på tråden Veterantråden.
-
Nej, kan man det? Jag vill! Då ska jag heta anonym (sär skriven).Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:46:07 följande:Har ni sett att en del byter till ett anonymt nick efter ett tag, i samma tråd?Givet! Alla som är nån säger så!Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:46:46 följande:Visst säger ni också bäse? Eller besarna?
-
I akuten-tråden så gör man visst så. :Dsär skriven skrev 2013-12-17 22:47:38 följande:Nej, kan man det? Jag vill! Då ska jag heta anonym (sär skriven).
Givet! Alla som är nån säger så! -
Det blir roligast när folk sitter och svarar sig själva. Finns medlemmar som är riktigt bra på det. Först ett inlägg anonymt, sen ett med det riktiga nicket som upptummar det anonyma, sen det anonyma som säger tack osv. Och så fortsätter det. Sjukt roligt.Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:46:07 följande:Har ni sett att en del byter till ett anonymt nick efter ett tag, i samma tråd?
-
Jag borde testa någon gång, så jag får lite medhåll.KimPossible skrev 2013-12-17 22:49:29 följande:Det blir roligast när folk sitter och svarar sig själva. Finns medlemmar som är riktigt bra på det. Först ett inlägg anonymt, sen ett med det riktiga nicket som upptummar det anonyma, sen det anonyma som säger tack osv. Och så fortsätter det. Sjukt roligt.
-
Oh. Om jag hade mer ork till imbecilla människor hade jag gått in och testat!Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:49:03 följande:I akuten-tråden så gör man visst så. :DHAHA! Ja, det har jag sett! Och så fattar de inte när de är busted.KimPossible skrev 2013-12-17 22:49:29 följande:Det blir roligast när folk sitter och svarar sig själva. Finns medlemmar som är riktigt bra på det. Först ett inlägg anonymt, sen ett med det riktiga nicket som upptummar det anonyma, sen det anonyma som säger tack osv. Och så fortsätter det. Sjukt roligt.
-
Jag kan hålla med dig! Vad tycker vi?Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:51:04 följande:Jag borde testa någon gång, så jag får lite medhåll.
-
Jag tror vi tycker lika?sär skriven skrev 2013-12-17 23:01:52 följande:Jag kan hålla med dig! Vad tycker vi?
-
Absolut. Just nu tycker jag att jag är en idiot som bekräftade mitt eget påstående på ett ganska talande sätt!Aileen Allannah skrev 2013-12-17 23:03:25 följande:Jag tror vi tycker lika?
-
Jag garvade just så jag överröstade tvn. Man och tonåring tycker jag är konstig. Det är jag väl inte?!
-
Det beror på hur hög volym du har på TV-n!KimPossible skrev 2013-12-17 23:05:20 följande:Jag garvade just så jag överröstade tvn. Man och tonåring tycker jag är konstig. Det är jag väl inte?!