Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Veterantråden.

Sedärja! Jag startar en tråd. Denna tråden är modern och dyrbar och här hänger vi som en gång var stammisar på FL men som drivits härifrån när vi tröttnade på troll och andra svansdjur på FL.. Är du en gammal veteran är denna tråden för dig. Känner du inte till mig eller har sett mig här är du antagligen inte rätt för denna tråden! Denna tråden har inget syfte, ingen mening och ingen egentlig anledning att finnas. Men nu gör den det. Så hej alla som känner till mig! Ska vi hänga lite på FL igen? 
  • Svar på tråden Veterantråden.
  • Mariohn

Här ska det vara! Jag behöver någon som kan roa mig. Får man prata om sådant som andra trådar eller blir man moderatorköttfärs då? 

• Mariohn

Varför händer det inget kul på FL längre? Folk är bara allmänt dumma och det känns som om alla är unga och desperata efter barn, hus och man. 

• Mariohn
    sär skriven skrev 2013-12-17 21:32:11 följande:
    Ja. Jag snuddade vid tanken om det är vi som börjar bli gamla, men så kan det väl inte vara?
    Fast jag var alltså inte så blåst när jag var 20. Jag kanske drack för mycket öl och gjorde en massa som var dumt men jag har aldrig tänkt de tankar som jag läser här. Jag har alltid varit begåvad i skallen. 
  • Mariohn
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:34:16 följande:
    Är jag veteran?
    Jag hör ryktas att du är lövli så då älskar jag också dig. 
  • Mariohn
    sär skriven skrev 2013-12-17 21:38:55 följande:
    Jag vet. Men de nya FL-medlemmarna kanske har sniffat lim?
    Det verkar inte bättre. Jag hittade just en tråd om alkohol till jul. Oväntat. Folk är alltså helt svagbegåvade. Helt. 
  • Mariohn
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:44:05 följande:
    Är det säris som far med osanning nu igen?
    Ja. Hon säger att du är fantastisk. Hon trollar mig!!
Svar på tråden Veterantråden.