Inlägg från: Mariohn
|
-
-
Svar på tråden Veterantråden.
-
Här ska det vara! Jag behöver någon som kan roa mig. Får man prata om sådant som andra trådar eller blir man moderatorköttfärs då?
-
Välj något han verkligen tycker om!
Julöl?
-
Varför händer det inget kul på FL längre? Folk är bara allmänt dumma och det känns som om alla är unga och desperata efter barn, hus och man.
-
Känner du mig? :DAileen Allannah skrev 2013-12-17 21:34:16 följande:Är jag veteran?
-
Fast jag var alltså inte så blåst när jag var 20. Jag kanske drack för mycket öl och gjorde en massa som var dumt men jag har aldrig tänkt de tankar som jag läser här. Jag har alltid varit begåvad i skallen.sär skriven skrev 2013-12-17 21:32:11 följande:Ja. Jag snuddade vid tanken om det är vi som börjar bli gamla, men så kan det väl inte vara?
-
Jag hör ryktas att du är lövli så då älskar jag också dig.Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:34:16 följande:Är jag veteran?
-
Det verkar inte bättre. Jag hittade just en tråd om alkohol till jul. Oväntat. Folk är alltså helt svagbegåvade. Helt.sär skriven skrev 2013-12-17 21:38:55 följande:Jag vet. Men de nya FL-medlemmarna kanske har sniffat lim?
-
Ja. Hon säger att du är fantastisk. Hon trollar mig!!Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:44:05 följande:Är det säris som far med osanning nu igen?
-
Och var fan är poirot? Tror hon att hon kan strunta i oss??