-
-
Svar på tråden Veterantråden.
-
Här var bättre! Men jag kan dela mig och vara på flera ställen. Vi fantastiska människor kan det!
-
Här ska det vara! Jag behöver någon som kan roa mig. Får man prata om sådant som andra trådar eller blir man moderatorköttfärs då?
-
Jag vet inte, men om man är lite subtil kanske. Jag känner till exempel ett starkt behov att att genast hälla ut någonting som min man önskar dricka eller äta på julafton - vad ska jag välja?
-
Välj något han verkligen tycker om!
Julöl?
-
Jag tror att jag dricker upp den själv, sedan fyller jag burken med läsk och så låtsas jag hälla ut den. Allt annat vore alkoholmissbruk!Mariohn skrev 2013-12-17 21:28:35 följande:Välj något han verkligen tycker om!
Julöl? -
Varför händer det inget kul på FL längre? Folk är bara allmänt dumma och det känns som om alla är unga och desperata efter barn, hus och man.
-
Ja. Jag snuddade vid tanken om det är vi som börjar bli gamla, men så kan det väl inte vara?Mariohn skrev 2013-12-17 21:30:33 följande:Varför händer det inget kul på FL längre? Folk är bara allmänt dumma och det känns som om alla är unga och desperata efter barn, hus och man.
-
Är jag veteran?
-
Känner du mig? :DAileen Allannah skrev 2013-12-17 21:34:16 följande:Är jag veteran?
-
Såklart babe!Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:34:16 följande:Är jag veteran?