-
-
Svar på tråden Veterantråden.
-
Alla som skickar godis till mig är bäst. Säris och de andra, vars FL-namn jag inte vet längre, skickade mig två tårtor när jag hade fått en bebis. På tårtorna stod det "grattis, ett människobarn!" Jag åt upp texten.
-
HA! Du kan få en såndär påse skumtomtar, de har adresslapp på baksidan!Mariohn skrev 2013-12-17 22:32:44 följande:Alla som skickar godis till mig är bäst. Säris och de andra, vars FL-namn jag inte vet längre, skickade mig två tårtor när jag hade fått en bebis. På tårtorna stod det "grattis, ett människobarn!" Jag åt upp texten.
-
Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:30:45 följande:Paradise Hotel, naturligtvis! Igår låg de till höger och vänster, idag har en av dem ångest och skyller det hela på alla andra.
Jag kan skicka lite till dig.
Vi åt falukorv till middag, det är nästan som bacon. Ingen bh dock, jag har nästan slutat med det. :OAha, just ja! Jag tror jag ska ligga med min man ikväll, och imorgon ska jag skylla på honom.
Det är hädelse att jämföra falukorv och bacon. Falukorv är sånt man får äta i helvetet eller i sibiriska fångläger. Bacon är den delen som hedrar själva grisen.
Mariohn skrev 2013-12-17 22:32:44 följande:Alla som skickar godis till mig är bäst. Säris och de andra, vars FL-namn jag inte vet längre, skickade mig två tårtor när jag hade fått en bebis. På tårtorna stod det "grattis, ett människobarn!" Jag åt upp texten.Hahaha! Jag blev lite chockad. Att det blev ett människobarn.
-
Jag blev lika chockad när jag lyfte upp honom och navelsträngen höll på att döda mig. Jag viskade chockat till min man "Oj, har du sett vad det blev?".sär skriven skrev 2013-12-17 22:35:01 följande:
Aha, just ja! Jag tror jag ska ligga med min man ikväll, och imorgon ska jag skylla på honom.
Det är hädelse att jämföra falukorv och bacon. Falukorv är sånt man får äta i helvetet eller i sibiriska fångläger. Bacon är den delen som hedrar själva grisen.
Hahaha! Jag blev lite chockad. Att det blev ett människobarn.
-
Det förstår jag. När jag väntade lillefot drömde jag att jag fick en katt. Fatta vad förvånad jag blev när det kom ut en liten människa!Mariohn skrev 2013-12-17 22:36:21 följande:Jag blev lika chockad när jag lyfte upp honom och navelsträngen höll på att döda mig. Jag viskade chockat till min man "Oj, har du sett vad det blev?".
-
Meeen! Det här är typiskt för sådana här trådar. När jag kollade nyss var det tre inlägg, nu är det 44!
Det blir alltid så. Man skriver lite, sen går man och kissar eller röker, eller råkar svara i telefon, och så har man trettio sidor att läsa igen när man kommer tillbaka efter några minuter, och fattar ingenting av vad som diskuteras.
*muttrar*
Okej då, jag är väl med.
-
Ja! Syssla inte med sådana dumheter!!! (kimpossibål var ,ed på tårtan <3 )KimPossible skrev 2013-12-17 22:38:26 följande:Meeen! Det här är typiskt för sådana här trådar. När jag kollade nyss var det tre inlägg, nu är det 44!
Det blir alltid så. Man skriver lite, sen går man och kissar eller röker, eller råkar svara i telefon, och så har man trettio sidor att läsa igen när man kommer tillbaka efter några minuter, och fattar ingenting av vad som diskuteras.
*muttrar*
Okej då, jag är väl med. -
Jag var med jue! Fast det var Säris som dikterade texten.Mariohn skrev 2013-12-17 22:32:44 följande:Alla som skickar godis till mig är bäst. Säris och de andra, vars FL-namn jag inte vet längre, skickade mig två tårtor när jag hade fått en bebis. På tårtorna stod det "grattis, ett människobarn!" Jag åt upp texten.
-
och skumtomtar är alltså sjukt äckliga!
-
Eller startar en kisstråd? *blänger på*KimPossible skrev 2013-12-17 22:38:26 följande:Meeen! Det här är typiskt för sådana här trådar. När jag kollade nyss var det tre inlägg, nu är det 44!
*muttrar*
Okej då, jag är väl med.