-
-
Svar på tråden Veterantråden.
-
Jag är trött. Måste försöka gå och lägga mig snart, ska jobba i morgon.
Och bara för det så klickade jag upp Candy crush istället, haha.
-
Jag har tackat nej till jobb tre dagar i följd. Det är fan illa, jag har aldrig sjukskrivit mig från jobb förr! Jag blir ju aldrig sjuk liksom.KimPossible skrev 2014-01-17 23:46:30 följande:Jag är trött. Måste försöka gå och lägga mig snart, ska jobba i morgon.
Och bara för det så klickade jag upp Candy crush istället, haha.
-
Alla blir vi sjuka nån gång. Du får tänka att du har ditt gjort för ett tag framöver nu.sär skriven skrev 2014-01-17 23:47:29 följande:Jag har tackat nej till jobb tre dagar i följd. Det är fan illa, jag har aldrig sjukskrivit mig från jobb förr! Jag blir ju aldrig sjuk liksom. -
Haha japp!KimPossible skrev 2014-01-17 23:55:34 följande:Alla blir vi sjuka nån gång. Du får tänka att du har ditt gjort för ett tag framöver nu.
Efter denna smällen måste ju immunförsvaret stärkas några tusen gånger..!
-
Jag ogillar det här med att jag inte kan citera i appen!
-
Ja det är sjukt störigt. Man tappar nästan lusten.idiblon yes skrev 2014-01-17 23:59:22 följande:Jag ogillar det här med att jag inte kan citera i appen! -
Mahan tahappahar luhustehen hehelt! (Eller skojas du?)
-
Hahaha! Nej, jag skojade inte. Jag har padd-perioder och pc-perioder. Mina paddperioder är nästan helt FL-fria för jag får såna vredesutbrott när jag försöker använda FL genom Ipaden.idiblon yes skrev 2014-01-18 00:09:14 följande:Mahan tahappahar luhustehen hehelt! (Eller skojas du?) -
Jag startar datorn en gång per kvartal numer...!
-
Ja, plattan är ju bra mycket smidigare i de flesta avseenden. Jag använder det som står närmast!idiblon yes skrev 2014-01-18 00:17:41 följande:Jag startar datorn en gång per kvartal numer...!