• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC

Välkomna ni som är nya!

Johanna håller tummarna att ni fixat det själva denna gång, annars hoppas jag det blir lyckad ivf nästa månad!

December79: ser ut som att ägget skulle kunna släppa idag men det återstår att se de närmsta dagarna! Tempade du mycket långt innan/efter din vanliga temptid idag?

• Pyret 85

Första månaden jag tempar. Tycker verkligen FF är ett suveränt verktyg.

• December79
    AnnC skrev 2014-10-16 16:32:53 följande:

Välkomna ni som är nya!

Johanna håller tummarna att ni fixat det själva denna gång, annars hoppas jag det blir lyckad ivf nästa månad!

December79: ser ut som att ägget skulle kunna släppa idag men det återstår att se de närmsta dagarna! Tempade du mycket långt innan/efter din vanliga temptid idag?

Jag tempade 1 timme innan vanliga tiden då en febrig och hostig son väckte mig ????????
  • louisep87

Känner mig inte så gravid. Hihi. Men den som lever får se. Eftersom jag inte har regelbunden menstruation så är det svårt att säga när jag har bim. Men det bör ju räknas 14-16 dagar efter ägglossning? Jag är sjukt nervös!
  • Petto 83

Hejsan alla!

Har en liten fundering. Har ju hört att positivt äl-test inte betyder att ägget verkligen släppt men hur är det med tempen, om man får dippen innan glad gubbe och höjning 3 dagar efter kan man lita på det??

• NILE90

Är lite nojjig över att ägget kanske inte släppt/ÄL inte hänt...
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-17 11:27:31 följande:
    Är lite nojjig över att ägget kanske inte släppt/ÄL inte hänt...
    hm jag tlkar det som att det borde släppts i tisdags då du hade en dipp. konstigt att tempen inte höjts mer bara.
  • Pyret 85
    Petto 83 skrev 2014-10-17 11:24:27 följande:

Hejsan alla!

Har en liten fundering. Har ju hört att positivt äl-test inte betyder att ägget verkligen släppt men hur är det med tempen, om man får dippen innan glad gubbe och höjning 3 dagar efter kan man lita på det??

det vet jag faktiskt inte. men kroppen bör nog inte luras.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend