• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Snobi

Jaha, det här såg ju muntert ut... Jag har försökt vara inställd på att det inte skulle funka på första försöket. Gjorde dessutom ett negativt test igår så det var inte så oväntat. Och ändå blir jag så ledsen.. känns bara som att det aldrig kommer lyckas :(
  • Snobi

Kanske ska lägga till att jag menar första försöket med pergotime. Annars definitivt inte första försöket...

• AnnC

Ff och äl testen verkar inte överens denna månaden Tror väl det var igår... Men får se den kanske ändrar sig då den bara är streckad

• Snobi
    louisep87 skrev 2014-10-19 09:08:39 följande:

Oj vilken höjning!

Ser lovande ut! Håller tummarna för att det håller i sig
  • Snobi
    Reflexen skrev 2014-10-19 08:12:20 följande:

Tråkigt Snobi! Håller tummarna lite till dock!!

Tack! Men det känns osannolikt att det där skulle betyda något annat än mens, så nu kan den lika gärna få komma direkt. Rycka av plåstret liksom..
  • Reflexen
    Snobi skrev 2014-10-19 09:56:35 följande:

Tack! Men det känns osannolikt att det där skulle betyda något annat än mens, så nu kan den lika gärna få komma direkt. Rycka av plåstret liksom..

Absolut! Om det nu tänker komma en mens kan den lika gärna dyka upp direkt! Förlängd lutealfas utan plus är ingen höjdare. Så hade jag förra helgen, så ytterst irriterande!
  • louisep87

När törs jag testa då? Vågar jag om två dagar?för det bör väl synas då om det är något?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend