• Zora

Tempar/Fertility friend

Mimipig skrev 2017-11-17 23:06:43 följande:

Jag ser strecket! Jag vågar tro! Åh, jag håller tummarna för att det blir starkare!

Idag är det starkare! Är ingen tvekan om att jag är gravid (just nu iallafall) bara att önska att det går bra den här gången! Ska ta ett digitalt imorgon, bara för säkerhetsskull. Det borde väl inte vara för tidigt för det?

• Zora
    Milou3 skrev 2017-11-18 09:07:47 följande:

Den borde nog visa redan i dag! Stort grattis Zora!!

Tack!
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-11-18 10:24:38 följande:

Testa! Blir det inget utslag kan du ju avförda det eftersom det ändå är ?för tidigt?. Jag fick knappt synligt på BIM, så för mig syns det inte så här tydligt tidigt. Men det ger nog utslag för dig, det där är ett väl synbart streck! Ja, måtte det stanna den här gången!

Fick det här imorse :)

• Zora
    Bell13 skrev 2017-11-19 07:49:16 följande:

Stort grattis till ditt plus. Jag har också nyligen plussat men håller mig lite i skymundan pga många missfall. När blir Bf?

Men grattis!!! Vad kul! När har du BF? Enligt Preglife har jag 30/7 och enligt Naturalcycles 1/8. Men jag är, som du, försiktigt hoppfull. Vi har ju försökt 1,5 år nu och har haft två MA (v.9 i juni och v.11 i augusti) + en kemisk graviditet förra månaden (eller vad det var. Fick iallafall svagt positiva test och sedan kom mensen 4 dagar sent) Hoppas verkligen att vi kommer kunna följa varandra!
  • Zora
    Bell13 skrev 2017-11-19 09:56:03 följande:

Grattis till det digitala testet också. Jag fick gravid 2-3 i torsdags och ska testa på torsdag igen och hoppas då på 3+.

Har Bf 19 juli så är i v 6 nu. Hade mf i dec 2017 i v 13 och nu i juni en kemisk och i juli fick jag 1-2 på digitalt test men missfall 3 dagar efter bim. Hoppas så på det här nu.

Är du på bim nu eller? Hoppas det ska gå bra för oss båda.

Då ligger du lite före mig :) Nä, BIM är inte förrän på tisdag (onsdag enl. FF, men tror det är fel) så det är ju ruskigt tidigt än så länge.. bara att hoppas att det går bra!
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-11-20 08:55:31 följande:

Hur gammal är du? Jag är 37 och börjar få åldersnoja för äggen...

39, så jag har samma noja som du..
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-11-20 15:24:47 följande:

Jag hade för mig att vi var samma ålder. Jag håller tummarna för att det stannar nu! Och för att min ÄL på första advent innehåller ett guldägg!

Ja vi får hålla tummarna hårt!!!!
  • Zora

Vet att testernas styrka kanske inte har någon betydelse för om det blir missfall eller inte, men den här gången har dom ökat väldigt mycket bättre ön vid de två missfallen. Det känns lite bättre iallafall. Vid de två tidigare gångerna har testerna på Äl+13 (första MA:t) och äl +16 (andra MA:t) varit ungefär lika starka/svaga som nu på äl+11/12.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend