Tempar/Fertility friend
Kan tillägga att även den gången blev det MA, fast i v.9
Kan tillägga att även den gången blev det MA, fast i v.9
Men utgå från att NC har rätt så slipper du vara orolig. Oavsett så kan du inte göra nåt. Förstår absolut frustrationen! Inom en 2-3 dagar borde testerna bli rejält starkare om allt är som det ska så det gäller nog att bara ha is i magen ett par dagar till. För går du efter NC är du på äl+11 och jag har sällan ens fått ett plus på äl+11!
När äl kommer i anslutning till positivt äl kan variera! I början så fick jag äl 3-4 dagar efter glad gubbe men nu senaste 3-4 månaderna är det dagen efter glad gubbe.
Litar mer på tempen.
Tog ett digitalt nu som visar inte gravid och dagens sticka är om möjligt ännu svagare, så det måste vara något galet :( kanske ett supertidigt MF, eller bara nåt fel på stickorna. Mensen lär väl dyka upp som ett brev på posten idag eller imorgon då ;(
Här är kurvan också.
Jag fick så min förra cykel. Kemisk graviditet vad jag kunde förstå. Stt MSN får svagt positivt innan mensen ska komma sen "återbildas" det av sig själv. Sen får man mensen iaf :(
Alltså. Min temp nu för tiden är så konstig. Visst, jag sover lite knackigt, men det brukar ändå tydligt gå att se äl. Tempen kan diffa så himlamycket också. Ta den 8:e, dagen efter äl. Min första temp tog jag vid 5 och den var på 36.69. Klev upp och gick på toa efter det. Sedan försökte jag somna om men lyckades inte helt. Tog en ny temp vid 6 och fick då 36.44. La in första eftersom den borde vara mer rött. Men borde inte tempen ha ökat istället för att minska när jag varit vaken ett tag? Här är kurvan iallafall. Har väldigt hög coverline nu också. Har haft det sedan senaste missfallet..
Kanske dags för en ny termometer? Tyckte min gamla varierade sig sjukt mycket på bara någon minut mellan så jag köpte en ny! Nu är den mer stabil :)
Min var bara 1 år när jag bytte ut den :)
Men det kanske inte alls har med tempen att göra.
Jahapp, vad tror ni? Tagit ett test idag och det finns ett streck... men det gjorde det förra månaden också.. å då var det inget, förutom möjligen en kemisk graviditet. Rädd att det är något fel på mina tester, eller kemiskt igen.
Förra månaden, när det inte var nåt, såg det ut så här
På äl +9 (som jag är idag) syntes inget alls då.
Kurvan också