-
Jag ser absolut något på kvällstestet. Spännande!!!Skrutt 83 skrev 2017-07-05 23:47:49 följande:Tack snälla du! Ja jag hoppas så innerligt. Väldig skillnad mellan morgonens cb och det nu på kvällen. Kvällens överst morgonens underst. De är från samma kartong. Borde inte båda visat samma om det inte var ngt som ökade? Men å andra sidan borde väl PE också visat? Har ju haft spök på dessa tidigare men aldrig såhär tydligtMelvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
-
Ja.. själv har kag inte så mycket nytt att tillföra. Äl +10 idag så mensen är antagligen här om 3-4 dagar. Har 0 flytningar nu. Brösten känns lite större, men det gör dom ju inför mens också. Illamående? Njä. Inget som inte kan härledas till trötthet.. lite "mensaktig" känsla i magen. Idag känner jag mig inte gravid.. i typ förrgår kände jag mig gravid, men det var nog bara vanliga före mensen symptom.. blä
Dagens graf. Säger inte mycket den heller. Har inaktiverat två temperaturer som stack iväg lite väl högt. Trol. pga dålig sömn pga förkylda barn som vaknar hela tiden.
-
Vilken dag efter Äl är du på?Skrutt 83 skrev 2017-07-06 07:49:03 följande:Tack för titten och tumhållningen! Dock visade morgonens digitala minus.. finns chans att det bara är för tidigt eller ska jag ge upp för denna månad?? Får hem stickor i em och även. Nya cb. Strecken inuti digitala kändes starkare nu. Hoppas det kan betyda ngt. Mår illa nu på morgonen och brösten ömmar. Gårdagens test gav så mycket hopp och nu är jag helt nere. Det kommer aldrig bli vår tur.
Håller tummarna för er tjejer! Ställer in mig på nya försök här i slutet på juliMelvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08 -
Nä hörni.. nu känner jag mig gravid igen.. mår lätt illa och brösten känns.. ja.. hårda? Eller nåt.. Hatar att man analyserar minsta lilla. Går ju ändå inte att påverka och jag vet ju att "symptomen" för mens är förvillande lik symptomen för gravid.. suck..
Hur har det gått för er som testat idag? För visst var det väl någon som skulle göra det? -
Spännande! Lägg upp bild ändå!FrökenE1985 skrev 2017-07-06 10:39:23 följande:Jag testade på morgonurin idag. Kan verkligen ana ett svagt streck på testlagret. Men det har ju hänt förut utan att bli något. Har riktigt ont i svanken idag så jag tror faktiskt att det är något men realisten i mig säger att det kommer bli som vanligt. Återstår att se. Ska testa i eftermiddag också. Bild på testet är ingen idé att lägga upp de det syns för dåligt för att ha en chans att synas här. Men grafen lägger jag upp, tempen sjönk dock lite idag.ÄL 27 Juni & BIM 11-12 Juli
-
Men du!!! Jag vågar mig nog på ett grattis!!!!Skrutt 83 skrev 2017-07-06 11:17:52 följande:
Jag skakar!! Jag är gravid!!!!!! Fick precis tydligt blått plus på cb och svagt på testlagret och PE!! Digitala sa fortfarande ej gravid men är nog precis på gränsen! Så sjukt lycklig!! Nu ska jag försöka njuta och inte nojja för mkt! Tusen tack för pepp. Lägger in bilderna! För mig visar PE svagast och cb tydligast å starkast
Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08 -
Jag tycker mig kunna ana något på bilden längst upp till höger. Jösses vad spännande. Håller tummarna att det kommer öka!FrökenE1985 skrev 2017-07-06 10:59:26 följande:Känns nästan pinsamt att lägga upp när det syns så dåligt även på min telefon men jag gör ett försök med ett collage på flera olika bilder med en svag förhoppning om att det ska synas nått yttepytte svagt.
-
Hur känner ni i kroppen ni som fått svaga plus? Har ni några särskilda symptom?
-
Ja symptom kan vara luriga. Trist :(Bell13 skrev 2017-07-06 20:53:23 följande:Förra månaden fick jag svagt plus på cb early och var på extremt dåligt humör. Var skitjobbigt men mens kom på utsatt dag.
För min del blev det nog inget den här gången. Är rätt övertygad, för det känns precis som det brukar innan mens och det är ok. Just nu önskar jag bara att den kommer igång så vi kan försöka på riktigt. Ska bli skönt när mensen är över, då vet jag att all gammal slemhinna är ute iallafall.
Ibland känns det dock som att det är kört för vår del. Hade ju försökt ett år när jag äntligen blev gravid, så slutade det med MA. Jag blir ju inte yngre och det lär ju bara bli svårare och svårare. -
Ett tillägg till implantationsdipp diskussionen. Jag har varit gravid tre ggr och har inte fått dipp någon av gångerna. Däremot händer det titt som tätt att jag får det när jag inte är gravid. Så jag tycker nog inte att man ska lita på sådana dippar även om det kan vara intressant att analysera