Tempar/Fertility friend
Hej tjejer!
Här är det allt ifrån äl+5-7 idag beroende på om jag ska gå på vul, Temp eller äl-test. Enligt testen är jag typ äl+5 bara vul när hon trodde det hade släppt, samma dag som äl-testet var som starkast är det äl+6 och enligt FF är det enl temp äl+7.. jag räknar med 5 el 6. Räknar på det lägsta, blir lättast. Så tänker det som äl+5 så blir det inte samma risk man blir besviken allt för fort. Men oavsett om det är 5,6 eller 7 idag så har jag helt plötsligt fått ett lovande symtom, att jag fortfarande har rikligt med lotionflytningar, brukar avstanna efter äl+4 i vanliga fall och vara mkt mer sparsamma eller helt torra. Det tillsammans med en hel del molande och stickande gjorde att jag började hoppas. Har varit säkra tecken förr. Men vågar ändå inte hoppas. Så rädd att bli besviken IGEN. Samtidigt har jag ett konstigt lugn denna månad.. som jag inte haft de andra månaderna.
Den här månaden valde jag att inte vara med i någon bim tråd, jag läser dem men är inte med. Skriver bara härinne. Kändes viktigt att ta en "paus" denna månad och försöka leva i annat än bara bebisverkstaden. Så roligt att se alla andras fina plus samtidigt som det var tungt att man själv fick hoppa vidare in i nästa bim tråd varje månad. Mår så mycket bättre denna månad och hoppas verkligen jag kan ha samma lugn även nästa månad om det blir minus igen.
Tänkte testa på tisdag när det kan vara allt ifrån äl+7-9.. men borde vänta till Tors egentligen när det är 9-11.. men tar jag det tidigare när det nästan är omöjligt att få plus så blir det så mkt mindre laddat att få minus.. dum logik men det är någon slags mental förberedelse. Väntar jag tills jag vet det borde synas tydligt så bygger jag upp så mkt hopp och förväntan på testet. Samtidigt som det skulle vara skönt att få ett tydligt å starkt plus istället för att analysera skuggor och ev streck som man inbillar sig. Svårt!
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5312759/full_600/phpRjmyQN24944.jpg)