• Zora

Tempar/Fertility friend

FrökenE1985 skrev 2017-05-12 06:48:06 följande:

Spottings började igår så mensen kommer idag eller imorn. Ett år av försök så får nog bli en utredning.

Men åååh vad tråkigt :( Håller ändå tummarna att det är falskt alarm
  • Zora
    FrökenE1985 skrev 2017-05-12 09:11:21 följande:
    Det är nog kört. Har anat streck men är nog bara testlinjen som synts eller så är det ytterligare en kemisk grav. Ser visserligen ett ganska tydligt streck på testlagrets nu när det torkat, men det gills ju inte och är säkert bara ett torkstreck. Slänger in en bild, men det lilla jag inbillar mig syns nog inte när man lägger upp den.
    Jag ser tyvärr inget, men som du säger så syns det ju sämre på bild
  • Zora
    Skrutt 83 skrev 2017-05-12 09:34:52 följande:
    Vilken fin graf!! Stort grattis till plusset!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    Vågar inte tacka än, vill att det ska bli ett tydligare streck först. Är ju bara på Äl +11, men med förra barnet fick jag ett jättetydligt streck på Äl +12, så hoppas att det ska ha blivit starkare imorgon.
  • Zora

Ingen tvekan längre!!! :) Tack alla som redan gratulerat!

Lägger in grafen också, men Äl stämmer inte på den. Äl ska vara 2 dagar senare än vad som visas (kan man ändra Äl manuellt någonstans?) Tar jag bort det positiva Äl testet sätter FF Äl på CD 25...

• Zora
    ohhello skrev 2017-05-13 13:35:10 följande:

Grattis Zora! :D

Tack!!! :)
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-05-14 11:11:24 följande:

Jag tog bort två markeringar med eggwhite 26-27/4 och få flyttade ff fram ÄL till 1 maj, då jag är rätt säker på att den ägde rum. Jag har aldrig varit så nervös inför en BIM som den här gången. Jag hyser nog lite för högt hopp till äggledarspolningen. Åååååh, må det gå väl nu. Tidigare har tempen dippat på ÄL+13 och mensen kommit dan därpå. Så åååååh, hoppas.

Då hade du och jag Äl samma dag, håller tummarna för dig!!
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-05-14 10:07:19 följande:
    Stoooooort grattis!!!
    Tack!! :)
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-05-14 11:59:32 följande:
    Åhå, måtte det ha varit en super-ÄL-dag! Hur tidigt testade du? Jag vågar inte testa före BIM. Gjorde det en gång och blev så nedslagen.
    Jag brukar aldrig testa innan BIM, men nu hade jag en hög tester liggande så testade första gången på Äl +8 och det var ju såklart negativt. Sedan testade jag på Äl +10 och då fanns ett svagt svagt streck. Sedan har det strecket bara blivit starkare och idag tog jag ett digitalt som visade 1-2 v :)
  • Zora
    Mimipig skrev 2017-05-14 13:02:07 följande:
    Du blev inte alltför modfälld av första negativa? Jag var just på väg att ta ett test, men ändrade mig. Jag tänker att jag gör det ikväll istället. Bim är imorgon. Fast det har hänt att jag haft 14 dar luteslfas och då är BIM först på tis... kanske borde vänta..?
    Nä, inte modfälld alls, jag vet ju att Äl +8 är typ omöjligt att gå plus på, så det var väntat. Dessutom har ju mensen kommit vareviga månad i ett års tid, så var rätt inställd på att den skulle komma.

Jag har BIM på måndag el. tisdag egentligen, har 13-14 dagars luthealfas. Så jag tror nog att om du testar idag så får du ett hyfsat säkert svar.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend