• Zora

Tempar/Fertility friend

Här är iallafall mensen på G nu. Den drar nog igång ordentligt imorgon. Bara en låååång väntan på 14-19 dagar nu till nästa försök....

• Zora
    Skrutt 83 skrev 2017-07-09 09:15:55 följande:

Nej vad trist Zora! Varför är du säker på att den är på g? Har tempen dippat?

Här har tempen dragit iväg rejält senaste 2 dagarna, kan jag ta det som ett tecken på att progestronet ökar fint tro?

Nej tempen har inte dippat, men det brukar den göra samma dag mensen kommer eller dagen efter. Däremot fick jag ytterst pyttelite brunt när jag torkade mig imorse och det är helt klart ett tecken på att det är på G för min del. Så den kommer 100% säkert imorgon.

• Zora

Alltså.. hörni.. är jag lurad?? Fattar ingenting.

Så här såg grafen ut igår på BIM och tempen sjönk ju rätt ordentligt.. tog ett test Äl +10 och det var blankt. Har haft liksom bruna prickar när jag torkat mig dan innan BIM och det brukar betyda mens. Känner inga symptom varesig på mens eller graviditet.

• Zora
    Zora skrev 2017-07-11 07:22:18 följande:

Alltså.. hörni.. är jag lurad?? Fattar ingenting.

Så här såg grafen ut igår på BIM och tempen sjönk ju rätt ordentligt.. tog ett test Äl +10 och det var blankt. Har haft liksom bruna prickar när jag torkat mig dan innan BIM och det brukar betyda mens. Känner inga symptom varesig på mens eller graviditet.

Kan inte lägga in flera bilder i samma inlägg, därav flera. Idag ser grafen ut så här

• Zora
    Zora skrev 2017-07-11 07:24:26 följande:

Kan inte lägga in flera bilder i samma inlägg, därav flera. Idag ser grafen ut så här

Bestämde mig för att ändå ta ett test imorse eftersom ju tempen steg igen. Det såg ut så här

Det är såååå svagt!!!! Är jag gravid?? Kan det vara något fel eftersom det är så svagt? Är ju på Äl +15 idag..
  • Zora
    oONinniOo skrev 2017-07-11 07:50:57 följande:
    Tycker inte alls det ser svagt ut. TL har jag förstått kan vara lite sega med att visa numera. Grattis!
    Försöker med syskon sen januari -17
    Men menar ni det!!!! Kan det verkligen vara så? Jag känner mig totallurad!!! Var så säker på att det inte blev något och jag känner ingenting!!! Inget illamående, ingen mensvärk, inga flytningar. Noll, nada.. ja ingen mens heller iof..

Tror ni ett digitalt ger utslag? Måste nog köpa och ta imorgon. Jag kan inte riktigt ta in det här.
  • Zora
    Skrutt 83 skrev 2017-07-11 08:22:48 följande:
    Gravid utan tvekan!!! Grattis!!!! Testlagret är lite sega på att ge styrka nu känns det som. Kanske fäste ägget också senare och därför det inte är så starkt? Skulle ju kunna vara en implantationsdip du hade på äl+11. Tar du ett vanligt cb plus kommer du få ett tydligt fint plus och det digitala kommer definitivt vara positivt det med!!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    Ojojoj!! Jag var ju säker på att jag var uträknad! Det här känns faktiskt overkligt, nu börjar jag gråta också.. jösses. Ska köpa ett digitalt senare idag och ta imorgon.
  • Zora
    oONinniOo skrev 2017-07-11 07:58:45 följande:

Tempen fortsätter stiga uppåt. Är fortfarande öm över magen sen ÄL och brösten börjar ömma mer och mer. Vi får se om min känsla stämmer, för jag känner mig väldigt lugn i kroppen. Kurvan är fortfarande mest lik gravidkurvan med sonen. Lite fascinerande faktiskt.

Jämförelse med båda kurvorna.

Oj vad lika kurvorna är! Håller tummarna!
  • Zora
    Sommarhopp skrev 2017-07-11 09:01:51 följande:

Vad tror ni om den här? Det är rätt kört den här månaden va? Brukar ha cykler om ungefär 22-23 dagar med äl ca dag 11.

Jag har ju också trott att det varit kört flera gånger den här cykeln. Särskilt som tempen dök ordentligt igår på BIM, men jag är ju som det verkar, gravid. Ingenting är kört bara för att en enstaka temperatur dippar. Ingenting är kört förrän mensen kommer! Håller tummarna för dig!
  • Zora
    Sommarhopp skrev 2017-07-11 09:37:12 följande:
    Grattis till plusset! Jag ser tyvärr ingen ägglossning på min kurva så då tror jag inte att det gick den här månaden heller.
    Men tempen idag kan ju faktiskt vara felaktig? Det händer ju ibland och om den är fel så tycker jag nog att det ser ut som Äl kan ha varit. Du får se vad tempen säger imorgon. Är den hög igen så tror jag dagens var fel och bör inaktiveras. Men det ser du ju imorgon
Svar på tråden Tempar/Fertility friend