Tempar/Fertility friend
Här är iallafall mensen på G nu. Den drar nog igång ordentligt imorgon. Bara en låååång väntan på 14-19 dagar nu till nästa försök....
Här är iallafall mensen på G nu. Den drar nog igång ordentligt imorgon. Bara en låååång väntan på 14-19 dagar nu till nästa försök....
Nej vad trist Zora! Varför är du säker på att den är på g? Har tempen dippat?
Här har tempen dragit iväg rejält senaste 2 dagarna, kan jag ta det som ett tecken på att progestronet ökar fint tro?
Alltså.. hörni.. är jag lurad?? Fattar ingenting.
Så här såg grafen ut igår på BIM och tempen sjönk ju rätt ordentligt.. tog ett test Äl +10 och det var blankt. Har haft liksom bruna prickar när jag torkat mig dan innan BIM och det brukar betyda mens. Känner inga symptom varesig på mens eller graviditet.
Alltså.. hörni.. är jag lurad?? Fattar ingenting.
Så här såg grafen ut igår på BIM och tempen sjönk ju rätt ordentligt.. tog ett test Äl +10 och det var blankt. Har haft liksom bruna prickar när jag torkat mig dan innan BIM och det brukar betyda mens. Känner inga symptom varesig på mens eller graviditet.
Kan inte lägga in flera bilder i samma inlägg, därav flera. Idag ser grafen ut så här
Tempen fortsätter stiga uppåt. Är fortfarande öm över magen sen ÄL och brösten börjar ömma mer och mer. Vi får se om min känsla stämmer, för jag känner mig väldigt lugn i kroppen. Kurvan är fortfarande mest lik gravidkurvan med sonen. Lite fascinerande faktiskt.
Jämförelse med båda kurvorna.
Vad tror ni om den här? Det är rätt kört den här månaden va? Brukar ha cykler om ungefär 22-23 dagar med äl ca dag 11.