Tempar/Fertility friend
Senaste gångerna har jag ägglossat vid 8 på morgonen, 20 på kvällen och mitt i natten (vaknade och hade superont) Får se vad det blir nu
Jahopp, undrar om Äl varit nu då. Borde ju det. Den här gången har jag dock inte fått sådär tokont som jag brukar få vid Äl. Bara lite lätt vanligt molande, så kan inte säga med säkerhet när/om Äl skett bara utifrån det onda.
Undrar om det är positivt eller negativt (eller utan betydelse) att jag inte haft så ont. De gånger jag har ont kanske det är nån cysta som spricker eller nåt? Kanske kan störa Äl på nåt sätt? Ja inte vet jag :p
Här är dagens graf, ingen stor ökning, men det kan ju bero på att Äl kanske skedde inatt, för Äl måste väl varit nu? Valde att tabort två temperaturer som stack ut lite
Satsar på nya tag nu och inväntar nästa ÄL som sker runt runtjualftonsdagarna.
Mina blödningar ah ej slutat så jag får nu ta det som min mens och att test inte visar nått nu på morgonen.
Så hej och hå
BIM 9 Januari då
Och ny FF cycle påbörjad :)
Då var jag tillbaka här. Blev gravid i oktober men fick missfall i måndags 11+3. Så oerhört sorgligt och ovärdigt men vi ska försöka igen.
Japp! Äl precis den dagen jag trodde. Glad att vi fick till det en gång till iallafall. BIM 26/12 och bara för att det är jul så kommer jag nog ta ett test på julafton. Testar aldrig i förväg annars, men den här gången gör jag det nog bara för att :)
Frågan är vad man gör om det skulle bli positivt? Vi kommer vara hos mina föräldrar med släkten och äta julbord på julafton och även dagarna efter äter vi middag tillsammans. Brukar bjudas på vin och jag brukar aldrig tacka nej. Gör jag det så avslöjar jag mig. Jaja.. vi har inte sett att det blivit ett plus än..
Kan någon ge mig lite hopp? Jag förstår inte varför min äl inte kommer.. hade fertila flytningar för två dagar sen och även ont både förrigår och igår. Jag va helt säker på att tempen skulle stiga idag eftersom äl skedde på cd 18 förra cykeln också. Men nu har den tydligen inte det?
Och även om vi fortsätter ha sex nu så har jag ju inte ens fertila flytningar så hur ska spermierna kunna ta sig till äggledarna?
Usch, det är inte alls kul.. testade bisolvon denna månad och befarar att det är den som ställt till det :(
Dagens graf och morgonens test (med och utan blixt, ej redigerat). Vet inte riktigt vad jag ska tro. Borde det inte vara mycket starkare idag? Vaknade 1 timme tidigare än vanligt av världens hosta. Ska man ge upp för den här gången? Känns inte alls ljust just nu. Samtidigt vill man ju så gärna hoppas.
Hej, tänkte hoppa in här om det är ok? Har använt NC ett tag men bestämde mig denna månad för att börja med även FF. Brukar ha äl runt cd 12-14 men denna månad verkar jag ha haft det på cd 9 (i måndags) enligt FF och cd 10 enligt NC. Hade nästan fullstarkt äl test på söndag kväll, på måndag förmiddag var det svagare igen. Har inte jätte stora förhoppningar på att det ska ha tagit sig, sambon har varit sjuk så hade bara sex på fredag kväll och tisdag. Har kort cykel så BIM på julafton. Min temp är mycket jämnare än vad den brukar vara, ska försöka att inte analysera sönder det, haha!:)
Testet längst till höger är söndagens, mitten måndag och vänster tisdag.