Sally8585 skrev 2016-12-12 04:07:12 följande:
[quote=77210474][quote-nick]Zora skrev 2016-12-11 22:16:00 följande:[/quote-nick]Jag ger snart upp... Gick inte att få med honom på nåt ikväll :( vill inte tjata för då blir det bara ännu mindre mys. Imorgon kväll kunde han väl kanske tänka sig nåt, men då kommer ju Äl med största sannolikhet att ha varit. Hittills har det ju inte fungerat med mys innan Äl så det är väl kört den här gången också. Varför ska han vara så omöjlig??? Han vet ju hur det fungerar och ändå vill han bara typ 1 gång vid Äl.. så tröttsamt att vara den enda som verkligen kämpar. Vet ju att han också vill, men han engagerar sig ju inte för fem
Måste du meddela att du har äl då? Ta han med storm ;) i duschen en snabbis? Väck han på natten eller tidig morgon. Förför hellre än "kräv" sex :) Fattar han inte då så får du väl prata med honom. Att sex gör så att man blir på smällen.
Har försökt det mesta.. oftast sitter han vid datorn på kvällen och är inte intresserad av nåt annat..
Har försökt förföra, har kört taktiken att bara berätta ungefär när Äl är för att låta honom bestämma när han vill, men då blir det inget om jag ändå inte påminner honom.
En här månaden bestämde vi gemensamt att köra varannan dag + en extra gång just vid Äl tills Äl säkert var över. Det sprack pga att han bestämde sig för att dricka öl den kvällen (han klarar oftast inte att prestera då) jag råkade fråga om han verkligen skulle ta en öl just den dagen varpå han blev sur, tog ingen öl men när det väl var dags så var det bara suck och pust och fräs över att behöva ha sex så då sa jag ifrån att jag inte ville.
Nu har jag världens fertilaflytningar och börjar få mer och mer Äl smärta, så Äl kommer sannolikt att ske nu på förmiddagen. Ikväll kunde han väl kaaaske tänka sig något, men det är väl försent då..
Nästa månad är han bortrest precis mitt i den fertila perioden så då är det väl kört.